
BrandTailors a revolutionat teritoriul vizual al brand-ului Kandia
Compania BrandTailors, partenerul în consultanta de brand al Cadbury România, a finalizat un nou concept de ambalaj pentru ciocolata Kandia, care se regaseste si la nivel structural, menit sa sustina beneficiile functionale si emotionale ale marcii si sa ajute brand-ul sa se diferentieze de competitie.
În contextul în care piata de ciocolata a devenit foarte dinamica si competitiva în ultimii ani, brand-ul Kandia a simtit nevoia unor transformari pentru a se adapta la noile nevoi. Astfel, echipa BrandTailors a fost însarcinata sa dezvolte un nou concept de ambalaj care sa raspunda nevoilor consumatorilor, ancorat în beneficiile functionale si emotionale ale marcii. Împreuna cu noul concept de ambalaj a luat nastere si noul design structural al tabletei care insista pe principalul beneficiu emotional: te îndeamna sa îti exprimi sentimentele.
"Kandia este un brand valoros pe care echipa noastra îl iubeste foarte mult. Dezvoltarea noului concept de ambalaj a fost o provocare pentru noi tocmai pentru ca am încercat si de asta data sa venim cu o solutie care sa faca o reala diferenta la raft si sa devina un etalon pentru piata româneasca de ciocolata. Tema pe care am primit-o din partea echipei Cadbury n-a fost nici pe departe simpla, mai ales în contextul în care Kandia avea deja un ambalaj cu un grad mare de recognoscibilitate pe care tot noi îl dezvoltasem cu câtiva ani în urma", a declarat Beatrice Danis - Managing Partner BrandTailors.
Noua abordare grafica dezvoltata de Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors, a avut ca scop si revitalizarea identitatii de brand în vederea cresterii impactului la raft. "Noua directie grafica îsi are radacina în însusi atributul principal al produsului - untul pur de cacao- care îi confera ciocolatei o topire delicata si un gust deplin, abundent. Design-ul structural al tabletei a fost conceput în concordanta cu noua pozitionare a marcii: ciocolata care te îndeamna sa îti exprimi dragostea în formele sale multiple. Astfel ca pe alveole sunt enumerate sentimentele pe care Kandia le inspira: iubire, bucurie, tandrete", spune Janos Kurko - Creative Partner BrandTailors.
Compania Cadbury a lucrat paralel la îmbunatatirea ofertei de produs si inovarea portofoliului: reteta cu unt de cacao pur, extinderea portofoliului cu noi sortimente, venind în întâmpinarea nevoilor si cerintelor consumatorilor, exprimate prin intermediul cercetarilor de piata desfasurate. Rebranding-ul a vizat si portofoliul de praline Kandia, care a suferit o transformare la nivel de design de ambalaj, în linie cu noua imagine a brand-ului.
Echipa de lucru pentru acest proiect a fost: Beatrice Danis - Managing Partener, Janos Kurko - Creative Partner, Alina Cranga - Account Manager, Mihai Parpalea - Desktop Publisher. La acest proiect a lucrat si un fost membru al echipei BrandTailors caruia îi apreciem efortul: Adrian Stanculet - Senior Graphic Designer.
BrandTailors este o companie româneasca de consultanta de brand care ofera servicii ce includ: Audit de brand, Strategie de brand, Naming, Identitate vizuala, Design de ambalaj, Branding ambiental, Branding digital, Comunicare de brand si Brand Management.
BrandTailors este autoarea a numeroase proiecte de rebranding de anvergura printre care Kandia, Laura, Magura, ROM, Ardealul, Wiesana, Tomi, Eurovita, Loteria Româna, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Bankia si Class Living si a multor proiecte de branding incluzând: Grania, Gata, Planorama, Edenia, Vertaria, Fulg De Vara, Flavora, Vibe FM, Unlock Market Research, Cher Patissier.