transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Cotidianul de afaceri, Business Standard, a lansat o noua campanie de imagine, ~ sub conceptul Nascuti pentru afaceri. Noua campanie urmareste cresterea notorietatii brandului, precum ~ si impunerea sa in perceptia publicului-tinta ca un brand de media ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Nascuti pentru afaceri - noua campanie de imagine Business Standard

Nascuti pentru afaceri - noua campanie de imagine Business Standard

Cotidianul de afaceri, Business Standard, a lansat o noua campanie de imagine, sub conceptul "Nascuti pentru afaceri". Noua campanie urmareste cresterea notorietatii brandului, precum si impunerea sa in perceptia publicului-tinta ca un brand de media dedicat noii generatii de business.

Campania este realizata impreuna cu Addict Advertising si cuprinde doua executii TV -"Maternitatea" si "Taierea Motului", 3 executii radio - "V-ati ascunselea", "tara, tara" si "Din Oceanul Pacific", o serie de executii print, online, indoor si media neconventionala.

"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential. Iata pe scurt ideea campaniei "Nascuti pentru afaceri", idee pe care am dezvoltat-o in doua executii tv, print si radio si, mai ales, in cele cateva innovative media.

 

Conceptul a venit usor analizand diferentele dintre modelul de business de odinioara si cel actual ori viitor. Oamenii de afaceri din ziua de azi, probabil ca si cei din ziua de maine, nu ajung intamplator manageri ori ceva asemanator, ci DEVIN. Este o optiune personala si nu o intamplare", a precizat Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising.

Mihaela Stoenescu, Brand Manager Business Standard, a afirmat despre conceptul campaniei "Nascuti pentru business" ca a rezultat in mod firesc din esenta brandului - pasiune pentru business. "Este de fapt ceea ce defineste la nivel emotional publicul nostru, noua generatie de business, cat si personalitatea, filosofia brandului".

Ioana Dogaru, Director Marketing si Comunicare Divizia de Business Realitatea Catavencu, spune ca nu este vorba despre o repozitionare a brandului. "La lansare Business Standard a fost: "ziarul de afaceri al celor care-si pun mereu stacheta mai sus", de aici si sloganul "Pentru nivelul urmator".

 

Noua campanie de imagine nu schimba fundamental pozitionarea, este o reinterpretare: noua generatie de business, cei care "tintesc mai sus", sunt cei care de fapt au o vocatie pentru ceea ce fac, si fac cu pasiune; ei sunt "nascuti pentru afaceri". Business Standard ramane in continuare, cotidianul de afaceri al noii generatii de business, cu un format, un layout si o scriitura prietenoase si proaspete, oferind informatie rapida si eficienta cititorilor nostri".

"Business Standard adreseaza atat nevoile de informare cat si de dezvoltare ale publicului nostru.Sprijinim si incurajam noua generatie de business pentru care vrem sa fim o sursa de inspiratie, un generator de idei si de curaj prin exemple", a explicat Mihaela Stoenescu.

Campania a debutat deja pe TV, print si online, iar intre 2 si 4 iunie se desfasoara proiectul de media neconventionala "Desene pe asfalt". Mesajul campaniei se va declina sub forma unor desene pe asfalt reprezentand cele mai cunoscute jocuri interactive ale copilariei vazute prin ochii unei generatii nascute pentru business. Copii si adolescenti cu varste cuprinse intre 11 si 18 ani vor desena in fata a 30 de centre de afaceri si agentii de publicitate din Bucuresti.

Din partea Addict Advertising, echipa care s-a implicat in realizarea campaniei este formata din Bogdan Muresanu (Creative Director), Alex Done (Senior Art Director), Andrei Petcu (Art Director). Din partea Realitatea Catavencu s-au implicat Mihaeala Stoenescu (Brand Manager Business Standard), Ioana Dogaru (Director Marketing si Comunicare Divizia de Business). Spoturile au fost regizate de Anton Groves si produse in colaborare cu casa de productie Carter. Campania se va desfasura pana la sfarsitul lunii iunie si va fi reluata in toamna.

Cotidian de afaceri editat de Grupul Realitatea Catavencu, Business Standard, acopera zi de zi informatiile de actualitate si fenomenele economice de importanta majora, structurate pe industrii. Cotidianul se adreseaza unui public educat, cu varsta cuprinsa intre 25 - 40 de ani, studii superioare, venituri medii si ridicate, prefesionisti, manageri si sefi de companii, dar si unui public mai tanar, in curs de formare. Business Standard este singurul cotidian de afaceri de afaceri care ofera, in fiecare zi de luni, sectiunea speciala Antreprenor, dedicata celor care au decis sa intre in afaceri pe cont propriu.

Lansat in 2003, Addict Advertising este un boutique de creatie a carei echipa este formata din seniori cu experienta insumata de peste 20 de ani in publicitate. Portofoliul Addict Advertising cuprinde branduri precum Antares, Cumpana, Imagoo, Fantasy Beach Holiday Resort, UNICEF.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo