transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Effie 2008 a fost prilej de bucurie pentru echipa Odyssey, premiata pentru ~ doua dintre cele trei campanii inscrise in competitie: un Bronze pentru Fundatia ~ Dinu Patriciu si un Silver pentru campania corporate Rompetrol. Premiile obtinute inseamna ~ mult ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Odyssey a obtinut in 4 ani de activitate sase premii Effie si un premiu de creatie Golden Drum

Odyssey a obtinut in 4 ani de activitate sase premii Effie si un premiu de creatie Golden Drum

Effie 2008 a fost prilej de bucurie pentru echipa Odyssey, premiata pentru doua dintre cele trei campanii inscrise in competitie: un Bronze pentru Fundatia Dinu Patriciu si un Silver pentru campania corporate Rompetrol.

"Premiile obtinute inseamna mult pentru noi, dincolo de o recunoastere a muncii depuse si a implicarii. Este acel sentiment al contributiei si apartenentei la o industrie al carei eveniment reprezentantiv, Effie, creste de la an la an, in termeni valorici si calitativi, agregati", a afirmat Diana Flutur, Director General Odyssey.

"Suntem foarte incantati. Am crezut foarte mult in toate cele 3 case-uri pe care le-am inscris. Am reusit cu 2 dintre ele, Fundatia Dinu Patriciu - Campania "Inventeaza-ti viitorul!" si campania corporate Rompetrol "Povesti de succes", ceea ce este foarte bine. Este primul nostru Silver la Effie si este un rezultat al echipei agentie-client, care functioneaza din ce in ce mai bine", a declarat spune Irina Pencea, Director Client Service.

"Premisele succesului campaniei de imagine Rompetrol din 2007 sunt destul de simple: "din punct de vedere creativ nu a trebuit sa imaginam povesti interesante care sa atraga atentia, pentru ca realitatea era suficient de bogata in dovezi concrete ale succesului acestei companii. A fost indeajuns sa le cautam si sa le prezentam intr-o forma autentica, sincera, bogata din punct de vedere vizual si emotional.Cresterea semnificativa a tuturor indicatorilor de imagine ai companiei Rompetrol a confirmat aceasta abordare", a precizat Teodora Juravle, Account Director.

Campania sociala "Inventeaza-ti viitorul!" adreseaza o problema reala si grava a societatii romanesti, respectiv deficitul educational si abandonul scolar. "Cred ca cel mai important obiectiv al promovarii, in aceasta prima etapa, a fost un numar cat mai mare de raspunsuri ale publicului tinta, pentru ca o schimbare de atitudine si de comportament se realizeaza in timp, fiind o actiune de lunga durata. Acest obiectiv strategic a directionat mesajul si executiile creative ale campaniei spre o comunicare axata pe beneficiile suportului educational, generand in final rezultate spectaculoase - o rata ridicata de aplicatii pentru programul Fundatiei", a mentionat Claudia Gherlan, Account Manager.

"Au fost doua proiecte bine gandite si cu executii originale: un stop-motion facut din fotografii cu baietii de la Carioca pentru Fundatia Dinu Patriciu si trei videoclipuri muzicale extrase din 3 saptamani de filmare documentara la Rompetrol, prin tara si prin Elvetia. Un fel de cocktail business&pleasure gustat din plin de toti cei care au lucrat", a subliniat Valentin Suciu, Director Creatie.

Cea de-a patra editie Effie atesta faptul ca piata se dezvolta, campaniile inscrise au fost mai numeroase, mai complexe, cu o comunicare bine structurata. Dintre acestea, unele devin puncte de referinta pentru piata, contribuind la cresterea industriei in ansamblu.

"Anul acesta, am vrut sa inscriem mai multe campanii in competitie, dar succesul acestora a fost masurat in termeni cantitativi, de output si vanzari. In lipsa unor cercetari calitative, aportul comunicarii in rezultatele generale ale unei campanii  este dificil de  masurat. Incercam sa ne convingem clientii de importanta cercetarilor calitative si speram ca anul viitor sa putem inscrie mai multe campanii, si desigur sa castigam un Gold Effie", a precizat Ileana Sebe, Director Strategie.

In numai 4 ani de la infiintare, cartea de vizita Odyssey include 3 Effie pentru brandurile ABN Amro, Rompetrol, Beko si 1 premiu de creatie Golden Drum pentru brandul Arctic in 2006, 1 Effie pentru brandul Rompetrol in 2007, completate anul acesta de alte 2 Effie pentru brandurile Rompetrol si Fundatia Dinu Patriciu. Odyssey este o agentie full service care se exprima in toate mediile si care pretuieste autenticitatea si excelenta in comunicare.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo