transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Suflet în bucate este ultimul proiect dezvoltat de Napolact împreună cu agenţia ~ de publicitate Propaganda. Suflet în bucate urmează aceeaşi direcţia ca şi proiectele ~ anterioare, fiind ancorate puternic în tradiţia ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Suflet în bucate - ultimul proiect dezvoltat de Napolact si Propaganda

Suflet în bucate - ultimul proiect dezvoltat de Napolact si Propaganda

"Suflet în bucate" este ultimul proiect dezvoltat de Napolact împreună cu agenţia de publicitate Propaganda. "Suflet în bucate" urmează aceeaşi direcţia ca şi proiectele anterioare, fiind ancorate puternic în tradiţia românească, în acelaşi spirit Napolact coerent şi uşor de recunoscut.

Produsele din noua gamă sunt smântâna cu leuştean, smântâna cu pătrunjel, brânza Făgăraş cu pătrunjel şi untul cu pătrunjel, toate adresate cu precădere celor care gătesc în casă şi păstrează obiceiurile deprinse de la părinţi, transmise din generaţie în generaţie.

Proiectul a inclus toate etapele unui proiect pornit de la 0: conceperea de produs în sine, apoi dezvoltarea numelui şi a ambalajelor, urmate de campania de comunicare.

Mesajul campaniei este sintetizat în numele gamei, Suflet în bucate. Astfel, noile produse Napolact pun "suflet în bucate", desăvârşesc preparatele cele mai diverse, de la cartofi copţi şi până la cele mai gustoase ciorbe. Cei care gătesc cu regularitate, aceia care au moştenit tradiţia de la părinţii lor, împreună şi cu ustensilele de gătit, vor întelege că noile produse Napolact adaugă mâncării exact ceea ce are nevoie pentru a fi desăvârşită, sufletul, Sufletul din bucate.

"Aceată gamă este o premieră pentru piaţa de lactate din România prin introducerea verdeţei ca ingredient definitoriu al produselor. Acest ingredient a dat şi denumirea gamei, Suflet în Bucate, tocmai pentru că reprezintă atât prospeţime şi sănătate cât şi tradiţie, savoare şi arome de odinioară", au declarat reprezentanţii companiei.

Grafica ambalajelor vine şi ea în completare, fiind sugestivă pentru utilizarea lor la prepararea mâncărurilor precum ciorba şi ilustrează în acelaşi timp versatilitatea produselor, uşor de integrat într-o mulţime de preparate tradiţionale.

Campania informează despre apariţia acestor noi produse care îţi aduc împreună beneficiile de gust şi uşurinţă ale smântânii şi ale verdeţurilor şi îşi propune înainte de toate să le aducă aminte oamenilor de vremurile de odinioară când fiecare dintre noi stăteam lângă mama, curioşi la ce minune mai pregăteşte, atraşi de aroma care se răspândea în toată casa.

Spotul realizat pentru această gama va fi difuzat pe cele mai importante canale TV începând din această luna, pregătind terenul pentru toate preparatele cu smântână care sunt specifice Sărbătorilor de iarnă.
   
"Am vorbit la filmare toata ziua numai de ciorbă şi de smântână. Am plecat de la filmare cu o teribilă poftă de ciorbă. Înca ne e poftă de ciorbă şi acum", spune la unison echipa Napolact Propaganda.

Compania Napolact este unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, având în 2007 o cifră de afaceri de peste 55 de milioane de EURO. Compania Napolact face parte din grupul Friesland Foods România, prin preluarea de către grup în anul 2004 a pachetului de acţiuni majoritar Napolact.

Gama de produse Napolact cuprinde toate sortimentele specifice industriei laptelui: lapte proaspăt, iaurt, sana, chefir, lapte bătut, brânzeturi (brânzeturi fermentate – Tilsit, Moeciu, Olanda; specialităţi – Năsal, Târnava, Alpina, Montana, caşcaval – Dej, Săcele, Tarniţa, Bobâlna; telemea Huedin şi brânză proaspătă de vaci). De asemenea, în portofoliul Napolact, sub brandul Napoca există şi o gamă diversificată de îngheţată, compania fiind printre cei mai mari producători de îngheţată din România.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo