transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Agentia Cohn&Jansen / Ashley & Holmes a realizat cea mai recenta campanie ~ GarantiBank, la aniversarea a 10 ani de existenta pe piata din Romania. ~ Noutatea campaniei este data de faptul ca, pentru prima data de cand ~ exista, Icon Man - figura ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
GarantiBank - campanie de 10 ani in Romania, cu Cohn&Jansen Ashley & Holmes

GarantiBank - campanie de 10 ani in Romania, cu Cohn&Jansen Ashley & Holmes

Agentia Cohn&Jansen / Ashley & Holmes a realizat cea mai recenta campanie GarantiBank, la aniversarea a 10 ani de existenta pe piata din Romania. Noutatea campaniei este data de faptul ca, pentru prima data de cand exista, Icon Man - figura centrala a identitatii vizuale GarantiBank - prinde viata. Daca pana acum il intalneam exclusiv in universul lui de machete de presa, postere sau flyere, iata ca la "ceas aniversar" el a hotarat sa paseasca si "sub lumina reflectoarelor", nu doar in postura de client fidel al serviciilor bancare, ci si ca alter ego-ul sau - personajul de pe bancnote. Si impreuna sa dramatizeze cateva dintre multele beneficii din pachetul aniversar 10Plus de la GarantiBank, explica reprezentantii bancii.

"Avand in vedere ca aceasta campanie, cel putin prin componenta ei video, aducea o premiera in istoria brandului GarantiBank – si anume animarea lui Icon Man – ne-am dorit foarte mult sa iasa bine inca de la prima secunda. Asta pentru ca eram pe cale sa cream un precedent si stiam ca animatia e, nu de putine ori, un subiect destul de delicat. E la fel de usor sa-ti iasa foarte bine sau sa dai chix. Or, fiind prima data cand Icon Man se misca si vorbea, grija cu care "l-am inconjurat" a fost pe masura, inca din faza conceperii campaniei. In final, aud de la colegi ca Icon Man ne-a transmis vorba sa iesim cu totii la un suc, de unde-nteleg ca-i place cum a iesit campania", declara "Harald" Andrei Ignat - Senior Copywriter, Cohn&Jansen | Ashley & Holmes.

Pentru realizarea campaniei pentru promotia aniversara Garanti Bank, echipa Cohn&Jansen / Ashley & Holmes a pornit de la un insight care afecteaza orice om, deci inclusiv pe romani, indiferent de conjunctura economica: trebuie sa platim pentru banii nostri - comisioane de retragere, taxe de transfer, procente sau cate-un pic din fiecare. Si banii raman mai putini decat ar trebui sa fie. Asa s-a nascut conceptul "banii trebuie sa ramana intregi, ba chiar sa creasca", bazat pe diversele comisioane zero, ca si pe plusul de dobanda sau bonusul de pe Bonus Card - avantaje oferite de GarantiBank odata cu pachetul aniversar 10Plus.

Ina Olaru, Account Director, Cohn&Jansen / Ashley & Holmes declara: "Pentru echipa de client service care a lucrat pe proiect, campania a fost o noua provocare. Intr-un timp foarte scurt, a trebuit sa ne familiarizam si sa invatam cat mai multe despre 3D, 2D, izometrie, jocuri de umbre, tonuri etc. Daca pana acum, cand spuneam "animatie", ma gandeam la desenele animate din copilarie, de acum inainte va insemna si Icon Man, nu doar Disney & Pixar".

In ceea ce priveste realizarea celor trei spoturi din campania ATL  - "Dobanda", "Retragerea", "Transfer", cei din echipa spun ca "varietatea decorurilor si situatiilor portretizate in spoturi l-ar putea face pe privitor sa fie convins ca acestea s-au petrecut in trei locatii complet diferite. Totusi, lumea va ramane surprinsa sa afle ca de fapt e vorba de o singura locatie - studioul amicilor de la DSG, unde s-a tras tare timp de vreo trei saptamani, singurele deplasari mai serioase de oameni si/sau decoruri avand loc de la un computer la altul, pe-o suprafata de maximum cinci metri patrati".

Catalin Popa, Art Director la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes a participat la "filmari" si poate da mai multe detalii: "Bineinteles, Icon Man e un baiat amuzant, deschis, simplu. Atat de simplu (la propriu) incat lumea creata in jurul lui nu putea sa fie diferita. Universul in care se plimba Icon Man e aproape matematic, fiind reprezentat axonometric, insa nu e lipsit de umor si anecdota, apropiindu-se oarecum de atmosfera unor creatii mai vechi Royksopp".

Echipa care s-a implicat in realizarea campaniei: Din partea Cohn&Jansen Ashley & Holmes: Valentin Stoenescu - Client Service Director,  Ina Olaru - Account Director, Laura Mihalascu - Senior Account Manager, Alina Tudose - Director de Strategie, Monica Radulescu - Strategic Planner, Andrei Cohn - Director de Creatie, "Harald" Andrei Ignat - Senior Copywriter, Alex Stanciu - Art Director, Catalin Popa - Art Director, Lucian Moisei - DTP, Alex Borsan - Online Manager.

Din partea GarantiBank: Okan Yurtsever - Retail Banking Director, Andreea Catuneanu - PR & Advertising Supervisor, Valentina Unguroiu - Senior PR & Advertising Officer; Casa de productie - Saga Film. Producator - Marius Bucur. Studio animatie - DSG.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo