transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Mitsubishi Motors a ales o modalitate neconventionala si spectaculoasa pentru lansarea europeana ~ a noilor modele Lancer Sportback si Colt. Prin intermediul campaniei On your ~ mark, compania nipona a livrat 38 de autoturisme, câte un exemplar ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
On your mark - campanie neconventionala de lansare a noilor modele Mitsubishi Motors

On your mark - campanie neconventionala de lansare a noilor modele Mitsubishi Motors

Mitsubishi Motors a ales o modalitate neconventionala si spectaculoasa pentru lansarea europeana a noilor modele Lancer Sportback si Colt. Prin intermediul campaniei "On your mark", compania nipona a livrat 38 de autoturisme, câte un exemplar Lancer Sportback si Colt, în 19 tari europene.

Mijlocul folosit a fost si el extrem de spectaculos, masinile fiind aduse cu un elicopter în locatiile pe care participantii la acest proiect le-au marcat pe o harta interactiva. Cei care au participat la aceasta campanie s-au înregistrat pe site-ul www.onyourmark.ro si au creat un marcaj online sau unul real, într-o locatie deja selectata pe harta interactiva, în locul respectiv fiind livrate, dupa tragerea la sorti, autoturismele, informeaza un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro.

Noul Colt a aterizat cu elicopterul în parcarea din zona comerciala Baneasa, intrând în posesia galateanului Gabriel Dudu, care si-a facut un marcaj online pe harta interactiva în timpul concursului. Acesta a fost desemnat câstigator în urma tragerii la sorti dintr-un numar de 12.409 participanti confirmati la acest concurs.

Modelul Lancer Sportback a ajuns la braileanca Alina Roxana Dragomir, pe marcajul real pe care aceasta l-a postat pe harta competitiei. Însotita de familie si prieteni, a asistat la momentul în care cei 140 de cai putere au fost eliberati pe strazile Galatiului, dupa care, alaturi de apropiati, s-a îndreptat cu noul sau automobil catre casa.

Pentru România, au fost contabilizate 11547 de marcaje online si 862 reale pe site-ul www.onyourmark.ro. Participantii înscrisi la prima categorie si-au disputat noul Colt, în timp ce în cazul celor care au desenat sigla Mitsubishi Motors vizibil, premiul a constat într-un model Lancer Sportback.

O multime de companii au încercat sa-si promoveze produsele prin intermediul unor campanii virale, dar nu au izbutit sa-si duca la bun sfârsit ideea sau sa obtina rezultatele dorite. Nu acelasi lucru se poate spune în acest caz, agentiile olandeze Lost Boys si Oer, care au realizat acest proiect pentru Mitsubishi, izbutind o campanie de mare efect, care, potrivit specialistilor în marketing viral, are toate sansele sa fie apreciata drept o referinta în domeniu. Filmul a fost produs de Czarevich, jocurile de catre cei de la Little Chicken, iar de exploatarea reteleor sociale s-au ocupat cei de la SocialMedia8, folosind "buzztoolkit" si "ViralTracker".

Campania "On your mark" are la baza un show cu un mare succes în Japonia. Gazda ei, Koichi "Krazy" Koga, si-a întâmpinat vizitatorii ca pe adevarate vedete, acestia devenind ulterior pilotii protagonisti în doua jocuri extraordinare: Lancer Loop si Colt Curling. Chiar daca cele doua masini au fost livrate deja, cei care doresc sa îsi petreaca timpul liber într-un mod amuzant pot înca sa-si încerce fortele în cele doua jocuri care se gasesc la adresa www.onyourmark.ro.

În esenta o versiune de productie a apreciatului show car Concept-Sportback din 2005, Lancer Sportback este destinat pietei europene, una în care caroseria cu cinci usi este extrem de popular (75% din segmentul C; ocupa primele cinci locuri în topul vânzarilor din Europa), si propune formatul "sports hatch", care se potriveste mult mai bine pozitionarii marcii Mitsubishi decât un hatchback clasic, al carui atribut principal este functionalitatea.

Cu o lungime de 4585 mm (fata de 4570 mm în cazul lui Lancer Sports Sedan), noul produs pune alaturi de stil si o prezenta puternica cu o doza suficienta de flexibilitate (înaltime ajustabila a spatiului de încarcare, functia de auto-pliere a scaunelor din spate) care permite obtinerea unor rezultate notabile fara sa afecteze volumul interior (capacitatea de încarcare variaza între 288 l – sau 344 l, când podeaua portbagajului este în cea mai joasa pozitie, si 1,394 l).

Proba a aspiratiilor lui Lancer Sportback, un sports hatch flexibil care poate deveni definitoriu pentru segmentul C/D, sunt profilul sportiv, liniile atent cizelate, spatele înalt si expresivul spoiler exterior, elemente pe care nu le regasesti la hatchback-urile traditionale. Lancer Sportback beneficiaza de doua versiuni deja cunoscute de motorizare (1.8 / 143 CP, 2.0 Diesel / 140 CP), si cele patru cutii de viteze (5 M/T, 6 M/T, 4 A/T, CVT cu 6 rapoarte), dar si de sasiul cu al sau caracter sportiv care echipeaza si varianta Sports Sedan si s-a bucurat deja de o multime de aprecieri.

Noua generatie Colt este definita de un design proaspat, caracterizat de grila "Jet Fighter", sportivitate, în ton cu traditia marcii, fiabilitate, confort, un nivel excelent al dotarilor si sigurantei. Totodata, ea respecta mai bine identitatea marcii, pozitionarea acesteia, dar si grija fata de mediu, iar produsul a capatat un plus de maturitate, fiabilitatii si flexibilitatii adaugându-li-se un nivel superior în ceea ce priveste dotarile, calitatea vietii la bord sau comportamentul dinamic.

Respectând filosofia Mitsubishi, Colt ofera nu doar deja recunoscutele sale calitati, precum manevrabilitatea sau dinamismul, ci si o gama variata de variante în ceea ce priveste motorizarile, care include versiunile 1,1 cu 3 cilindri si 75 CP, o varianta de 1,3 litri si 95CP si cea de 1,5 litri, care dezvolta 109 CP la 6000 rpm. În plus, confirmând grija companiei fata de mediu, din primavara viitoare gama Colt va cuprinde si versiunile Clear Tec, care vor oferi, între altele, functia "Automatic Stop & Go" (AS&G) sau tehnologia frânarii regenerative, conducând la o reducere cu 10% a emisiilor de dioxid de carbon.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo