
Tymbark Maspex a lansat o noua campanie pentru sucul Tedi
Tymbark Maspex, producatorul de suc Tedi, a lansat promotia "Aventura trasnita a copilului tau", in care parintii pot povesti intâmplarile amuzante notabile ale copiilor lor, potrivit unui comunicat al companiei. Promotia se desfasoara pe site-ul www.aventuratrasnita.ro, unde fiecare consumator va putea posta poza copilului sau si a "aventurii sale trasnite".
Înscrierea pe site se face cu ajutorul codului de pe spatele fiecarei etichete promotionale a oricarui sortiment de Tedi 330 mililitri si Tedi 750 mililitri. Codurile inscriptionate pe etichete vor fi unice, insa doar cele câstigatoare vor permite postarea fotografiilor pe site. Pe fata principala se remarca spatiul destinat fotografiei micutului câstigator si mesajul "Aici poate fi POZA copilului tau!".
Cele mai interesante 170 de aventuri, votate pe site, vor fi tiparite pe etichetele Tedi, in patru etape, intre datele de 17 octombrie si 15 ianuarie. De asemenea, cea mai interesanta aventura va fi premiata printr-o excursie la Disneyland cu intreaga familie. Campania va fi promovata prin intermediul unei campanii TV, campanie outdoor, insertii in reviste si prin diverse POSM-uri. Tymbark Maspex este prezenta in România din anul 1996, atunci fiind cunoscuta sub denumirea de La Festa International, operatiunea de rebranding având loc in anul 2006. Compania are aproximativ 750 de angajati si detine o fabrica la Valenii de Munte.
Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES