transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Beko a demarat campania integrata de comunicare Solutii ingenioase de la Beko ~ care lanseaza doua noi produse electrocasnice cu functii unice pe piata din ~ Romania: frigiderul cu inregistrare vocala si masina de spalat cu functie speciala ~ de indepartare ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Beko a inceput campania integrata de comunicare Solutii ingenioase de la Beko

Beko a inceput campania integrata de comunicare Solutii ingenioase de la Beko

Beko a demarat campania integrata de comunicare "Solutii ingenioase de la Beko" care lanseaza doua noi produse electrocasnice cu functii unice pe piata din Romania: frigiderul cu inregistrare vocala si masina de spalat cu functie speciala de indepartare a parului de animale.

"Campania promoveaza beneficiile noilor produse, subliniind in egala masura valorile brandului Beko: inovatie si adaptare la un stil de viata din ce in ce mai sofisticat, in care multifunctionalitatea devine o tendinta tot mai evidenta. Noua campanie este o continuare a directiei de comunicare inceputa de Beko in 2005, al carui mesaj cheie a pus accent pe adaptarea tehnologiei prin functii speciale la exigentele in materie de siguranta si igiena ale tinerilor parinti", informeaza un comunicat al companiei.

Conceptul creativ al campaniei isi propune sa dezvaluie modul in care viata cotidiana a consumatorului se schimba atunci cand in activitatile casnice inovatia ajunge sa joace un rol esential. Spotul TV prezinta un alt fel de a comunica al tinerelor cupluri: doua personaje care transforma momentele banale ale vietii cotidiene in surprize placute pentru partenerul de viata, prin intermediul electrocasnicelor.

"Solutii ingenioase inseamna pentru Beko, in primul rand, creativitate. Dar si intelegerea perfecta a existentei zilnice a oamenilor. Pentru ei am creat produse ingenioase, care preiau grijile casnice cotidiene. Scenariul, locatia, cadrele in miscare, toate au avut in vedere crearea unei atmosfere calde, pline de naturalete si in acelasi timp relevanta brandului.De asemenea, castingul a urmarit crearea unor personaje "reale", cu personalitate, care sa transmita intr-un mod simplu si natural emotiile lor in lumea Beko", a declarat Monica Iavorschi, Marketing & Sales Director Arctic.

Filmarile au avut loc sub indrumarea regizorului german Martin Schmidt si a lui Sergiu Roman, Director of Photography, locatia fiind una speciala - show room-ul de amenajari interioare cu produse unicat al designer-ului Venera Arapu.

"Strategia Beko este de a redescoperi viata reala, de zi cu zi, pentru a identifica nevoile consumatorului modern si a-i oferi solutii ingenioase. Plecand de la doua astfel de produse inteligente, campania de comunicare vorbeste simplu despre cat de multe are Beko de oferit unui lifestyle contemporan", a declarat Sanziana Giurgea, Account Manager TBWA/MERLIN.

Mixul de comunicare integreaza intr-un format unitar spotul TV, ad-uri de presa, POSM-uri, proiecte speciale, comunicare on-line si activitati de relatii publice. Campania TV se va derula in perioada 23 mai - 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV.

La crearea si implementarea noii campanii Beko au contribuit: din partea Beko - Monica Iavorschi (Marketing & Sales Director Arctic), Gabriela Geana (Marketing Manager), Anca Nachiu (Brand Manager), Andreea Lazaridis (PR Manager), din partea agentiei de creatie TBWA/MERLIN - Oliver Kapusta (Creative Director), Alin Marghidanu (Group Creative Director), Sanziana Giurgea (Account Manager), Liviu Antonescu (Art Director), Manu Nistor (Copywriter), din partea agentiei de relatii publice IMAGE - Iulia Tanase (Managing Partner), Liliana Stanculescu (Account Director).

Beko este un brand premium de electrocasnice, cu notorietate la nivel mondial. in cei peste 15 ani de experienta pe pietele globale, Beko a castigat aprecierea si recunoasterea consumatorilor, oferind calitate, servicii si valoare adaugata prin intermediul produselor sale.

Marca Beko este prezenta in peste 100 de tari, oferind o gama diversa ce cuprinde peste 2.000 de modele. Beko se numara printre marcile de top pe multe dintre pietele externe: in Marea Britanie Beko este lider pe segmentul aparatelor frigorifice, iar in Belgia pe cel al aragazelor, in timp ce in Lituania Beko este lider al pietei de electrocasnice.

Marca Beko apartine concernului Arçelik A.S, cea mai mare corporatie industriala din sectorul privat din Turcia, ce detine 12 fabrici, 13 filiale de marketing si vanzari la nivel mondial si peste 17.000 angajati. Viziunea Beko este aceea de a ajunge una din primele 10 marci de electrocasnice la nivel mondial pana in 2010.

Beko a intrat in portofoliul companiei Arctic in anul 2003, la scurt timp dupa preluarea pachetului majoritar de catre Arçelik. Prin produse la standarde internationale, aliniate la cele mai moderne tehnologii, prin politica de distributie si prin campanii inovative de comunicare, marca Beko se numara astazi printre primele 6 marci de electrocasnice in ceea ce priveste cota de piata si nivelul de notorietate.

Recunoasterea specialistilori a venit in anul 2006, cand Beko a primit premiul "Effie" pentru una dintre cele mai eficiente campanii de comunicare din industria de electrocasnice din Romania - Bebeko.

Gama de produse Beko din Romania include: aparate frigorifice, masini de spalat rufe, masini de spalat vase, aragazuri, televizoare, LCD-uri si electrocasnice incorporabile. Acestea beneficiaza de o prezenta sustinuta in cele mai mari magazine de electrocasnice din tara.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo