
MyStaff - o noua identitate semnata Brandient
Brandient a creat identitatea unui nou produs de tehnologie, MyStaff, o platforma de solutii informatice integrate, dedicate managementului resurselor umane, proprietate a grupului de firme specializate in tehnologie, detinut de omul de afaceri Eric Kish. Pentru MyStaff, Brandient a lucrat identitatea verbala si vizuala, precum si comunicarea brandului prin toti vectorii acestuia, de la ambalaj la platforma de produs si publicitate.
MyStaff este un brand gandit si dezvoltat sa transmita inteligenta, inovatie, performanta si flexibilitate, toate in slujba servirii nevoilor complexe ale entitatilor corporatiste din lumea de azi. MyStaff este un mix de solutii informatice modulare si complementare, destinat gestionarii activitatilor complexe de resurse umane, care inmagazineaza knowledge si inovatie locala de cea mai buna calitate, reusind sa propuna partenerilor de afaceri o oferta unica pe piata romaneasca de profil. Personalitatea brandului este una puternica, artificiala si rece, venind parca dintr-un alt univers, cu atat mai stranie cu cat utilizeaza simboluri vizuale metaforice organice.
"Inspirati de spiritul inovator al produsului, pentru MyStaff am ales cele mai neobisnuite solutii de design si productie: logo-ul sugereaza procesele si legaturile existente intr-o companie printr-o forma organica - ca un ciorchine de struguri, iar vocabularul vizual vede organizatia ca pe un organism viu;productia suportului de informare si vanzare marcheaza o premiera in Romania prin tiparul stohastic care combina pigmenti normali cu pigmenti fluorescenti si metalici. Clientii care ne inspira pe noi, designerii, sa inovam, merita aplauzele noastre, cu prisosinta", a precizat Cristian Kit Paul, Creative Director, Brandient.
Proiectul este semnat de designerii Brandient, Cristian Kit Paul si Eugen Erhan, iar productia de Peggy Production. Platforma MyStaff este suportul pe care functioneza, printre altele, si softurile Smartree, compania de servicii de outsourcing in HR dezvoltata de acelasi investitor.
Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii. Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement.
Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Verida, Zuzu, QFort.