GE a lansat activitatile de marketing pentru Jocurile Olimpice 2012 din Londra
GE, partener mondial al Jocurilor Olimpice, demareaza o serie de actiuni noi de marketing şi vânzari înainte de începerea Jocurilor Olimpice de Iarna care vor avea loc în 2010 în Vancouver şi a Jocurilor Olimpice programate pentru 2012, la Londra, potrivit informatiilor furnizate de comunicatul de presa remis SMARTpromo, supliment de publicitate & marketing al SMARTfinancial.
Pentru Jocurile Olimpice Londra 2012 GE a lansat o campanie revolutionara de imagini în mişcare pe portierele taxiurilor din Londra, bazata pe o tehnica recunoscuta sub numele de "tehnologie lenticulara în mişcare", o tehnologie care nu a mai fost folosita niciodata pe exteriorul unui taxi. Aceasta campanie, programata sa se desfaşoare pâna în luna februarie 2009, include 300 de taxiuri londoneze care prezinta pe panourile laterale noile desene pentru Jocurile Olimpice.
Astfel, au fost realizate doua machete creative - una dintre ele prezinta un atlet la proba de garduri, iar cealalta imagine prezinta un ciclist. Datorita tehnologiei de imprimare folosite, pe masura ce taxiul se deplaseaza pe strazi, imaginile par sa fie animate. De asemenea, GE a creat în Londra un eveniment corporativ pe tema Jocurilor Olimpice menit sa informeze publicul cu privire la aspectele şi solutiile complexe pentru infrastructura oraşelor - gazda.
Evenimentul a reunit o serie de factori interesati responsabili de organizarea Jocurilor, inclusiv manageri din sectoarele public şi privat, printre care Comitetul de Organizare a Jocurilor Olimpice din Londra (LOCOG) şi Autoritatea de Organizarea Olimpica (ODA). Evenimentul s-a axat pe subiecte din domeniul constructiilor inteligente şi durabile pentru viitor şi a pus în valoare diverse tehnologii pornind de la echipamente medicale şi sisteme de securitate, la tehnologii energetice, de distributie a energiei şi apei pe care diviziile GE urmeaza sa le implementeze pentru Londra 2012, precum şi alte proiecte de infrastructura din Marea Britanie.
Oaspetii au avut ocazia de a vizita expozitia interactiva de tehnologie GE care demonstreaza modul în care tehnologia de ultima ora de la GE contribuie la reducerea impactului companiilor şi al societatii asupra mediului, fara a afecta performanta.
Ca o continuare a sponsorizarii Jocurilor Olimpice, GE a dezvoltat o gama de programe globale de stimulare a vânzarilor pentru clienti, consumatori şi forta de vânzari. Programul principal a fost denumit Proba Decatlonului, un program de stimulare a personalului din vânzari în care s-au înscris aproape 40.000 de reprezentanti de vânzari GE din întreaga lume.
Folosind un cadru digital simplu, echipele de vânzari din întreaga lume, din Brazilia pâna în China, pot elabora programe de stimulente pentru vânzari personalizate pe tema Jocurilor Olimpice pentru angajati şi distribuitori. Optiunile de personalizare cuprind criterii de masurare, instrumente pentru comunicarea continua cu participantii, şi chiar un panou on-line pentru a informa participantii cu privire la performerii de top şi pentru a inspira o competitie sanatoasa.
Dupa derularea cu succes a programelor din cadrul Jocurilor Olimpice de Iarna din Torino 2006, GE a derulat 150 de programe de stimulente pentru vânzari pe tema Jocurilor Olimpice în toate diviziile GE din lume pentru Jocurile Olimpice din Beijing 2008. Toate programele de pâna acum au generat o creştere a veniturilor de peste 190 milioane USD în 2007 şi 2008. Pâna acum, programele de stimulare a vânzarilor au fost implementate în special la nivel local; însa sponsorizarea GE a unui eveniment global precum Jocurile Olimpice ofera companiei ocazia de a implementa un program pe o tema deosebita care sa rezoneze cu angajatii din întreaga lume.
De la anuntarea parteneriatului cu Jocurile Olimpice în 2005, GE a folosit sponsorizarea pentru a consolida recunoaşterea marcii în rândul publicului din domeniul afacerilor de pe pietele-cheie. Campania publicitara cu materiale tiparite şi afişaj stradal din Beijing s-a axat pe tehnologiile eoliene, de refolosire a apei şi sisteme de iluminat ale GE şi a fost prezenta în presa, în revistele de specialitate din domeniul afacerilor, precum şi pe autobuze şi panouri în aeroporturile din principalele centre, cum ar fi Beijing, Shanghai şi Guangzhou.
Pentru a-i implica şi pe cei care au vizitat Beijing pentru Jocurile Olimpice, GE a creat un joc interactiv în taxiuri. Astfel, pe ecranele digitale din taxiuri, clientii pot avea acces la o harta care prezinta locatiile Jocurilor Olimpice şi o descriere a modului în care tehnologiile GE au contribuit la construirea lor, precum şi programul competitiilor din cadrul Jocurilor Olimpice. Campania de televiziune a GE din cadrul Jocurilor Olimpice s-a axat pe tehnologiile sale eoliene, de biogaz şi tehnologiile pentru motoare de aeronave, cu trei spoturi publicitare emise în retelele NBC. Campania GE din SUA a presupus o prezenta digitala extinsa cu opt spoturi publicitare online noi lansate în perioada Jocurilor Olimpice.
Ca parte a programului de activare la locatie al GE pentru Beijing, compania a construit o suprafata de 5.000 m2 denumita Imagination Center (Centrul de Imaginatie) în centrul Olympic Green. Experienta interactiva, desfaşurata pe doua etaje, a oferit clientilor şi consumatorilor prezenti la Jocurile Olimpice ocazia de a se familiariza cu marca.
Mii de persoane au parcurs în fiecare zi turul auto-ghidat al locatiei, printre acestea numarându-se preşedintele International Olympic Comitee Jacques Rogge, premierul provinciei canadiene Columbia Britanica, Gordon Campbell, primarul Londrei, Boris Johnson şi preşedintele LOCOG, Sebastian Coe. Centrul de Imaginatie a îmbinat cele cinci elemente esentiale din cultura chinezeasca, adica lemnul, focul, pamântul, metalul şi apa, cu tehnologiile cheie ale diviziilor GE care au contribuit la construirea infrastructurii pentru Jocurile Olimpice Beijing, printre care Energy, Water, Healthcare, Transportation şi Lighting.
GE este o companie globala diversificata de infrastructura, finante şi mass-media, construita pentru a raspunde nevoilor esentiale ale tuturor. De la energie, apa, transport şi sanatate, la accesul la finantare şi informatii, GE deserveşte clienti în peste 100 de tari şi are peste 300.000 de angajati în întreaga lume.