transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

AdOr - singurul festival din Romania ce premiaza creativitatea in toate mediile ~ de publicitate a inceput pregatirile pentru cea de-a 8-a editie, care va ~ avea loc in perioada 11-13 septembrie 2009, informeaza comunicatul de presa remis ~ SMARTpromo, ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Festivalul Ad`Or a inceput pregatirile pentru a opta editie

Festivalul Ad`Or a inceput pregatirile pentru a opta editie

Ad`Or - singurul festival din Romania ce premiaza creativitatea in toate mediile de publicitate a inceput pregatirile pentru cea de-a 8-a editie, care va avea loc in perioada 11-13 septembrie 2009, informeaza comunicatul de presa remis SMARTpromo, supliment de publicitate & marketing al SMARTfinancial.

Festivalul va trece printr-un proces de rebranding si de reorganizare iar structura si regulamentul competitiei vor inregistra schimbari vizibile. Competitia va ramane una locala si cu un juriu exclusiv strain.

Noua  structura cuprinde categorii noi de concurs, precum Media, Online, Design si BTL, care vin in completarea celor deja existente. Vor exista 7 categorii structurate pe medii de comunicare, dar si o categorie dedicata campaniilor integrate si o sectiune speciala de Best Crafts.

Planificat pentru a se desfasura in septembrie 2009, festivalul va avea o perioada de inscrieri de  doua luni, in perioada 1 iunie - 31 iulie. La Ad`Or 2009 vor putea fi inscrise lucrari expuse in perioada 1 mai 2007 - 1 mai 2009, dar care nu au concurat in anii trecuti in cadrul festivalului. Cele 3 zile in care se va desfasura festivalul vor cuprinde seminarii si workshopuri de creativitate, dar si gala de acordare a premiilor.

Juriul va fi alcatuit din reprezentanti cu experienta ai industriei de publicitate, dar nu din Romania, pentru a se asigura impartialitatea jurizarii tuturor lucrarilor. Jurizarea se va face in doua etape: online si offline. In prima faza va fi selectat un numar de lucrari ce vor alcatui shortlist-ul, pe baza caruia, in timpul jurizarii din zilele de festival,  vor fi alesi castigatorii tuturor categoriilor.

O alta schimbare fata de editiile trecute ale festivalului se va vedea la nivelul punctajelor: pentru categoriile TV, Radio, Print, Media si Campanii Integrate va exista o limita de buget care va separa lucrarile "low budget" de cele "high budget". In functie de aceasta impartire, vor fi diferentiate punctele obtinute de respectivele lucrari in competitie, de care se va tine cont in cursa pentru titlul de "Agentia Anului". 

Lucrarile vor concura impreuna in categoria din care fac parte si vor fi jurizate indiferent de buget , avand sanse egale de a obtine un premiu. Acestea vor fi: Bronze, Silver si Gold pentru fiecare categorie, carora li se adauga premiile pentru "Best Cratfs" si distinctia "Agentia anului" acordata agentiei cu cele mai multe puncte acumulate in competitie.

Mai multe detalii despre modalitatea de acordare a premiilor si a punctelor in cadrul competiei se regasesc in regulamentul festivalului (atasat), care incepand cu luna februarie 2009 va putea fi consultat online, in forma sa finala.

Ad`Or este un proiect UAPR  (Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania), sustinut de IAA (International Advertising Association). Millenium Communications detine in totalitate project managementul Ad`Or pentru urmatoarele cinci editii, avand libertatea de a stabili modul in care se desfasoara festivalul, formatul si structura competitiei.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo