
Zanul a revenit in noul spot Next Advertising pentru Banca Transilvania
Zanul revine într-un nou spot creat de Next Advertising pentru Abonamentul bancar de la Banca Transilvania cu o solutie practica pentru micii afaceristi agasati de obsesiva placa: "Dom’le, platesti!". Primul abonament bancar din Romania este un produs de la Banca Transilvania care îi ajuta pe micii întreprinzatori sa-si reduca din cheltuielile cu comisioanele la tranzactiile lunare.
"Spotul dramatizeaza situatia unui patron de atelier de tamplarie, un nene suparat care, pentru a mai reduce din cheltuieli, instaureaza pentru toata lumea o regula simpla si eficienta: ai stricat, platesti. Amuzant este ca omul, fiind atat de pornit sa recupereze banii, îi imputa pana si Zanului renovarea tavanului prin care acesta îsi face aparitia cu gandul sa-l ajute. Cam dur patronul? E doar un om serios, preocupat de afacerea lui. Ca toti oamenii întreprinzatori", a spus Mihaela Neatu, Copywriter Next.
La realizarea spotului au participat Mihaela Neatu si Semida Duriga - copywriteri, Liviu David - Creative Director, Ingrid Weber, Sorin Popescu - Client Service Next si echipa Bancii Transilvania.
Spotul TV a fost facut în colaborare cu regizorul Radu Muntean si produs de Multimedia Est, operator Alex Sterian.
Noua campanie TV se desfasoara în perioda 24 octombrie- 16 noiembrie si poate fi vazuta pe Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, Hallmark, TVR1 si 2, National Geographic, Discovery, Kanal D si The Money Chanel.
Banca Transilvania se afla în topul primelor 5 banci din Romania, în functie de active. Are un capital majoritar romanesc, iar Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, care detine 15% din capitalul social, este actionar semnificativ. BT este o institutie financiara cu reprezentare nationala, avand 524 de unitati si peste 6.000 de angajati.
Conform unui studiu realizat în 2008, Banca Transilvania se numara printre cele mai cunoscute 10 branduri romanesti. Este prima institutie bancara din Romania cotata la Bursa de Valori Bucuresti (BVB), în anul 1997. Activitatea Bancii Transilvania este organizata pe patru linii principale de afaceri - persoane fizice, IMM, companii mari, respectiv Divizia pentru Medici - pentru care banca are produse si servicii specifice, precum si un personal dedicat.