
Creative Brand Communication: PR pentru brandul Olynth
Creative Brand Communication preia activitatile de relatii publice pentru brand-ul Olynth, decongestionantul nazal numarul 1 in Romania. Incepand cu aceasta toamna, CBC va oferi servicii de consultanta in comunicare si relatii publice axate intr-o prima etapa pe promovarea celui mai nou produs Olynth HA.
Preluarea activitatilor de relatii publice pentru brandul Olynth este continuarea fireasca a parteneriatului dintre agentia CBC si divizia de OTC a companiei Johnson&Johnson, parteneriat ce include si brandurile Nicorette si Visine.
"Colaboarea noastra cu echipa CBC in campania de educare condusa pentru brandul Nicorette, precum si in promovarea brandului Visine a inregistrat mari succese, ambele branduri fiind lideri detasati in clasele lor terapeutice. Am dorit sa continuam aceasta colaborare de succes si pentru lansarea noului produs Olynth HA, un produs inovativ ce necesita o promovare inedita", a declarat Mihai Ciobanu, manager-ul diviziei de medicamente OTC de la Johnson & Johnson.
"Incredintarea contului Olynth ne onoreaza si ne confirma totodata faptul ca ne-am indeplinit cu bine responsabilitatile in ceea ce priveste brandurile Nicorette si Visine. Dorim sa ne aducem aportul prin implementarea unor actiuni creative si inedite care sa sustina intreaga campanie de promovare a noului produs Olynth HA", a declarat Cristina Udrescu, managing partener CBC.
Johnson & Johnson OTC Romania este o companie cu o crestere spectaculoasa, reusind, in pofida portfoliului mic de produse, sa urce in fiecare an cate o treapta in topul companiilor OTC din Romania. In anul 2008, compania a ajuns pe locul 10, inregistrand o crestere a vanzarilor de 55% fata de anul precedent - de 3x mai mare decat cresterea pietei. Aceasta rata de crestere este cea mai mare din primele 30 de companii de produse OTC din Romania si dovedeste valoarea campaniilor de educatie in care investeste Johnson & Johnson.
CBC este o agentie dinamica si eficienta, cu idei proaspete, ce stau la baza unor campanii originale. Agentia a implementat numeroase proiecte originale si a castigat increderea unor clienti de prestigiu: Unilever South Central Europe, Microchip Technology Inc., Harris Stratex Networks, OSRAM Romania, Codecs, Ideal Heat, Cumpana, Veronesse, Expo Market Doraly, Fundatia pentru Alimentatie Sanatoasa, Institutul European de Brevetare, Primaria Municipiului Ploiesti. Printre clientii agentiei s-au numarat si brandurile Dero, Knorr, Delikat, Cif şi Domestos.