
AdBreak a ajuns la editia 35
Pe 22 octombrie, ora 19:30, in Music Club va fi reluat evenimentul lunar dedicat industriei romanesti de publicitate - AdBreak, un eveniment organizat de IQads, ajuns la editia 35. Motivul intalnirii si tema dezbaterilor ce vor avea loc sub ghidarea lui Andrei Hategan, moderatorul evenimentului, este recent incheiata editie a festivalului de creatie din Slovenia - Golden Drum.
Subiectul este cu atat mai important cu cat, in prezent, Romania nu mai are un festival autohton de creatie, iar Golden Drum primeste in fiecare an un numar mare de inscrieri din partea romanilor.
Desi la aceasta editie trofeul festivalului - Golden Rose - nu a mai fost castigat de o agentie romanesca, asa cum s-a intamplat in ultimii 3 ani, tara noastra inca se poate mandri cu cele mai multe premii castigate, ca tara, la festivalul de la Portoroz.
Despre unde se afla Romania in topul creativitatii europene, vom vorbi cu cei doi reprezentanti romani in juriul festivalului in acest an, care au luat pulsul inscrierilor: stefan Iordache, Chief Creative Officer al Leo Burnett Group Romania, care a evaluat lucrarile inscrise la categoriile TV, Press, Outdoor si Radio, si Andrei Cohn, directorul de creatie al agentiei Cohn&Jansen|Ashley&Holmes care a jurizat sectiunea Design & Art Direction.
Daniela Nedelschi, art director, si Jorg Riommi, copywriter, ne vor vorbi despre cele patru premii castigate de agentia Saatchi&Saatchi Romania: Golden Drum Grand Prix la categoria Press pentru campania "Since 1961" pentru Head&Shoulders, aurul pentru campania "Ariel Unsewed Stains", in aceeasi categorie, argintul pentru campania "Since 1961" la categoria Outdoor si premiul "Client of the Year" pentru Procter&Gamble. Cu aceste premii, agentia s-a plasat pe locul 3 in topul participantilor.
Alaturi de ei, Razvan Capanescu, Creative Director Publicis Romania, ne va povesti despre ad-urile cu care agentia lui a reusit sa se plaseze pe locul 10 in regiune: Golden Drum pentru print-ul "Waistcoat" (Beretta), argint pentru spotul "Headless" (Gusto) si argint pentru "Baclava" (Bitdefender).
Castigatorii din categoria TV, Corina Bacanu si Theodor Sandu, reprezentand Leo Bunett&Target, ne vor vorbi despre trofeul castigat pentru "Matrix" (Doncafe). Acest premiu, impreuna cu Golden Drum-ul pentru "Nothing" (eJobs), au reusit sa plaseze agentia Leo Burnett & Target pe locul 6 in clasamentul participantilor din acest an.
Tot in categoria castigatorilor cu spoturi TV, il vom avea prezent si pe Claudiu Dobrita, Creative Director, Grey Worldwide Romania, agentie care a reusit sa castige un Silver pentru "Buy" (ClickNet).
AdBreak este singurul eveniment lunar dedicat industriei de publicitate si marketing din Romania, care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative forme de comunicare, pe cei mai importanti profesionisti ai industriei si sa propuna spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea romaneasca.
IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, ADidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.