transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Pe 22 octombrie, ora 19:30, in Music Club va fi reluat evenimentul ~ lunar dedicat industriei romanesti de publicitate - AdBreak, un eveniment organizat de ~ IQads, ajuns la editia 35. Motivul intalnirii si tema dezbaterilor ce vor ~ avea loc sub ghidarea lui ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
AdBreak a ajuns la editia 35

AdBreak a ajuns la editia 35

Pe 22 octombrie, ora 19:30, in Music Club va fi reluat evenimentul lunar dedicat industriei romanesti de publicitate - AdBreak, un eveniment organizat de IQads, ajuns la editia 35. Motivul intalnirii si tema dezbaterilor ce vor avea loc sub ghidarea lui Andrei Hategan, moderatorul evenimentului, este recent incheiata editie a festivalului de creatie din Slovenia - Golden Drum.

Subiectul este cu atat mai important cu cat, in prezent, Romania nu mai are un festival autohton de creatie, iar Golden Drum primeste in fiecare an un numar mare de inscrieri din partea romanilor.

Desi la aceasta editie trofeul festivalului - Golden Rose - nu a mai fost castigat de o agentie romanesca, asa cum s-a intamplat in ultimii 3 ani, tara noastra inca se poate mandri cu cele mai multe premii castigate, ca tara, la festivalul de la Portoroz.

Despre unde se afla Romania in topul creativitatii europene, vom vorbi cu cei doi reprezentanti romani in juriul festivalului in acest an, care au luat pulsul inscrierilor: stefan Iordache, Chief Creative Officer al Leo Burnett Group Romania, care a evaluat lucrarile inscrise la categoriile TV, Press, Outdoor si Radio, si Andrei Cohn, directorul de creatie al agentiei Cohn&Jansen|Ashley&Holmes care a jurizat sectiunea Design & Art Direction.

Daniela Nedelschi, art director, si Jorg Riommi, copywriter, ne vor vorbi despre cele patru premii castigate de agentia Saatchi&Saatchi Romania: Golden Drum Grand Prix la categoria Press pentru campania "Since 1961" pentru Head&Shoulders, aurul pentru campania "Ariel Unsewed Stains", in aceeasi categorie, argintul pentru campania "Since 1961" la categoria Outdoor si premiul "Client of the Year" pentru Procter&Gamble. Cu aceste premii, agentia s-a plasat pe locul 3 in topul participantilor.

Alaturi de ei, Razvan Capanescu, Creative Director Publicis Romania, ne va povesti despre ad-urile cu care agentia lui a reusit sa se plaseze pe locul 10 in regiune: Golden Drum pentru print-ul "Waistcoat" (Beretta), argint pentru spotul "Headless" (Gusto) si argint pentru "Baclava" (Bitdefender).

Castigatorii din categoria TV, Corina Bacanu si Theodor Sandu, reprezentand Leo Bunett&Target, ne vor vorbi despre trofeul castigat pentru "Matrix" (Doncafe). Acest premiu, impreuna cu Golden Drum-ul pentru "Nothing" (eJobs), au reusit sa plaseze agentia Leo Burnett & Target pe locul 6 in clasamentul participantilor din acest an.

Tot in categoria castigatorilor cu spoturi TV, il vom avea prezent si pe Claudiu Dobrita, Creative Director, Grey Worldwide Romania, agentie care a reusit sa castige un Silver pentru "Buy" (ClickNet).

AdBreak este singurul eveniment lunar dedicat industriei de publicitate si marketing din Romania, care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative forme de comunicare, pe cei mai importanti profesionisti ai industriei si sa propuna spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea romaneasca.


IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, ADidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo