transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Next Advertising a remixat in premiera melodii celebre in trei videoclipuri pentru ~ noul brand de ferestre termoizolante QFort al companiei Casa Noastra. Mergand pe ~ ideea de rezistenta in timp, au fost alese cateva slagare consacrate pe ~ care oricine sa le ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Ferestre QFort, proiectate sa reziste - campanie realizata de Next Advertising

Ferestre QFort, proiectate sa reziste - campanie realizata de Next Advertising

Next Advertising a remixat in premiera melodii celebre in trei videoclipuri pentru noul brand de ferestre termoizolante QFort al companiei Casa Noastra. Mergand pe ideea de rezistenta in timp, au fost alese cateva slagare consacrate pe care oricine sa le re-asculte cu placere.

"Intrucat mesajul campaniei este "Ferestre QFort, proiectate sa reziste", executiile merg pe ideea de repetitie. Accidental sau nu, poti deschide o fereastra sau o usa QFort de nenumarate ori fara sa o strici. Spoturile prezinta videoclipuri ale unor melodii cunoscute in care - culmea coincidentei! - imaginile in care se deschide sau se loveste fereastra ajung sa se repete din cauza unei defectiuni tehnice. Spoturile sunt videoclipuri noi ale unor melodii cunoscute: balada rock "Mi-e tare dor de tine" a lui Compact, piesa populara "Frumoasa-i vecina noastra" cantata de Tiberiu Ceia si cunoscuta romanta "Deschide, deschide fereastra" intr-o interpretare noua".

"Repetitia e mama invataturii si una dintre cele mai eficiente tehnici publicitare. Campania QFort abuzeaza de ea intr-un mod original si amuzant. Te astepti sa vezi un videoclip, dar este de fapt o reclama. Speram sa va placa. Sa va placa. Sa va placa. Sa va placa. Sa va placa. Sa va placa. Sa va placa. Sa va placa. Sa va placa. Sa va placa. Sa va placa", a declarat Liviu David, Creative Director Next Advertising.

Spoturile au fost regizate de Urban Strom in colaborare cu casa de productie MultiMedia Est. La realizarea spoturilor au participat Liviu David - Copywriter/Creative Director, Semida Duriga, Mihaela Neatu, Liviu David - scenariu spot, Cornelia Motaianu - Art director, Cristina Umbra - Media Manager, Laura Marcu, Sorin Popescu, Wanda Podgurschi - Client Service. Agentia de branding implicata in aceasta campanie este Brandient.

Campania se desfasoara printr-un mix de media care cuprinde TV, radio, print si online. Videoclipurile ruleaza pe TV incepand cu a doua jumatate a lunii mai, pe urmatoarele posturi: Pro TV, Pro Cinema, Sport.ro, Prima TV, TVR 1, National Geographic.

Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, care ofera servicii de media, PR, productie, merchandising, BTL, consultanta de marketing si creatie. Din 2001, anul infiintarii, a functionat in simbioza cu shopul de creatie Cap, entitatea purtând denumirea sugestiva NextCap. Colaborarea cu Cap continua pe clientii Murfatlar, Biborteni, Salonta, Principal Company, Euroavipo, Trenta, Tammy si Flanco, dar din iunie 2006 Next si-a infiintat propriul departament de creatie.

Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum Transavia, Western Union, Banca Transilvania, BT Aegon, dufa Deutek, Biofarm, SAB Miller/Stejar, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, Casa Noastra, The Money Channel, NewCom, BoConcept, Greenpeace, Advent, Brandient, Fundatia Copii in Dificultate.

Compania Casa Noastra a lansat pe piata noul brand de ferestre termoizolante QFort. Fereastra QFort este fabricata folosind in exclusivitate materii prime de calitate premium si are o durata medie de utilizare de 30 de ani.

Profilul ferestrelor are un design unic in Romania ce impiedica depunerea prafului pe exteriorul ferestrei si izoleaza termic foarte bine. Nuanta profilului poate fi selectata dintr-o multitudine de culori: de la stejar, nuc si mahon la albastru, verde sau chiar rosu. Geamurile termoizolante sunt si ele disponibile intr-o gama variata de grosimi si culori: de la clasicul incolor la albastru, verde, bronz sau gri in diverse tonuri. Sticla poate fi reflectorizanta sau ornamentala, in functie de dorintele clientului.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo