
Campania de lansare Seat Altea XL a castigat premiul Euro Effie
Campania conceputa pentru lansarea Seat Altea XL a primit medalia de bronz la ceremonia de decernare a premiilor premii Euro Effie. Campania a fost conceputa de catre Atletico Internacional Advertising, agentia de publicitate a companiei Seat.
Prestigioasele premii Euro Effie, oferite de catre Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare, au rolul de a rasplati campaniile care au obtinut un succes notabil pe cel putin doua piete europene.
Lucrarile premiate in acest an au fost evaluate conform celor mai stricte criterii de selectie din istoria premiilor Euro Effie. Numai 14 campanii au primit un trofeu.
"Toys", campania Seat premiata, a fost realizata pentru lansarea Seat Altea XL si a inregistrat un succes remarcabil pe cinci piete mari din Europa. Spotul publicitar a impulsionat vanzarile cu 25% pe unele dintre cele mai dificile piete din Europa si a atras noi cumparatori pentru marca Seat (8 din 10 provenind de la alte marci), castigand astfel teren in fata a 5 din cei 6 concurenti ramasi in cursa.
Pe langa medalia de bronz de la Euro Effie 2008, spotul publicitar "Toys" a obtinut diverse premii de creativitate: Festivalul International de la New York Pentru Toate Mediile Publicitare, 2007, Medalia de bronz la nivel mondial la sectiunea "Animatie asistata de calculator", Festivalul International de Film Publicitar Auto, 2007 (Marcus), Premiul pentru Europa, Festivalul International de Film Publicitar Auto, 2007 (Marele Premiu).