Ogilvy si Petrom au invitat copii in Tara lui Andrei
Ogilvy Romania a realizat pentru Petrom tabara educationala "Tara lui Andrei", un program intern de educare privind consumul irational de resurse, adresat copiilor, pentru a ii invata pe acestia intr-un mod distractiv cum sa devina cetateni responsabili.
"Pentru a schimba mentalitatea celor din jur privind consumul irational de resurse limitate, trebuie sa incepem cu copii nostri, sa le aratam cat de simplu este sa respecti elementele naturale din jurul tau, sa ai grija de natura sau sa reciclezi anumite materiale", a declarat Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom.
Tabara educationala "Tara lui Andrei", parte a campaniei "Resurse pentru viitor" este un program adresat copiilor si este destinat, intr-o prima faza, elevilor claselor V-VII.
Pe parcursul a doua saptamani, copiii au parcurs o adevarata aventura ecologica, impartita in patru momente, concentrate in jurul unei teme naturale: apa, foc, pamant, aer. La sosirea in tabara, copiii au fost informati ca cele patru "spirite ale pamantului" - Apa, Pamant, Foc si Aer - au fost rapite de catre un element distrugator si fiecare echipa timp de 4 zile trebuie sa ajute la eliberarea lor. Asadar, fiecare echipa a trecut prin 4 aventuri educationale - cate o zi dedicata unui element al universului.
Ziua Apei a inceput cu cateva informatii despre mediu, din care copiii au inteles cat de important este sa economiseasca resursele naturale. in aceeasi zi, micii ecologisti au invatat sa foloseasca hartia indicatoare de pH si au observat cum se retrage apa in fata poluantilor.
In Ziua Aerului, copiii au construit moristi de vant, zmeie si parasute si au invatat sa foloseasca energia eoliana. In Ziua Focului, echipele au gatit folosind energia solara, o lupa si o oglinda. Ziua Pamantului i-a determinat pe micii ecologisti sa isi foloseasca imaginatia pentru a confectiona diferite obiecte din materiale reciclabile. In aceeasi zi, cetatenii Tarii lui Andrei au invatat tehnica olaritului.
Timp de doua saptamani, micii ecologisti au scris articole pentru revista, au filmat propriile stiri si au pus baza primelor pauze publicitare din Tara lui Andrei. Copiii au invatat cum sa realizeze un material jurnalistic de la jurnalisti adevarati, de la Catalin Gradinariu (Radio Guerrilla) si Ecaterina Procopov (Green Report).
Pe timpul taberei copiii au fost coordonati de profesori din invatamantul preuniversitar, care au beneficiat de un training special pentru proiect. Profesorii coordonatori au fost ajutati de voluntari recrutati din randul studentilor pasionati de ecologie si implicati in proiecte de responsabilitate sociala dezvoltate de Petrom.
Tabara educationala "Tara lui Andrei" face parte din campania "Resurse pentru viitor", parte a programului "Petrom: Respect pentru viitor". In 2007, Petrom si Ogilvy au demarat campania "Resurse pentru viitor" pentru a schimba mentalitatea actuala privind problema resurselor epuizabile si neregenerabile. Prin acest program Petrom si-a propus un dublu demers: pe de o parte, asumarea in interiorul companiei a unui comportament responsabil fata de resursele planetei, si, pe de alta parte, incurajarea publicului larg sa foloseasca resursele cu responsabilitate.
Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata 360 grade- publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate.
Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, Cosmote/Germanos, IBM, Nestle precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania - Petrom, Heineken Romania, Carrefour, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Colgate-Palmolive, Diageo si multe alte companii cu renume.
In acest fel, Ogilvy Group Romania imbina experienta de comunicare pe piata romaneasca cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecarei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate.