transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ogilvy Romania a realizat pentru Petrom tabara educationala Tara lui Andrei, un ~ program intern de educare privind consumul irational de resurse, adresat copiilor, pentru ~ a ii invata pe acestia intr-un mod distractiv cum sa devina cetateni ~ responsabili. ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Ogilvy si Petrom au invitat copii in Tara lui Andrei

Ogilvy si Petrom au invitat copii in Tara lui Andrei

Ogilvy Romania a realizat pentru Petrom tabara educationala "Tara lui Andrei", un program intern de educare privind consumul irational de resurse, adresat copiilor, pentru a ii invata pe acestia intr-un mod distractiv cum sa devina cetateni responsabili.

"Pentru a schimba mentalitatea celor din jur privind consumul irational de resurse limitate, trebuie sa incepem cu copii nostri, sa le aratam cat de simplu este sa respecti elementele naturale din jurul tau, sa ai grija de natura sau sa reciclezi anumite materiale", a declarat Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom.

Tabara educationala "Tara lui Andrei", parte a campaniei "Resurse pentru viitor" este un program adresat copiilor si este destinat, intr-o prima faza, elevilor claselor V-VII.

Pe parcursul a doua saptamani, copiii au parcurs o adevarata aventura ecologica, impartita in patru momente, concentrate in jurul unei teme naturale: apa, foc, pamant, aer. La sosirea in tabara, copiii au fost informati ca cele patru "spirite ale pamantului" - Apa, Pamant, Foc si Aer - au fost rapite de catre un element distrugator si fiecare echipa timp de 4 zile trebuie sa ajute la eliberarea lor. Asadar, fiecare echipa a trecut prin 4 aventuri educationale - cate o zi dedicata unui element al universului.

Ziua Apei a inceput cu cateva informatii despre mediu, din care copiii au inteles cat de important este sa economiseasca resursele naturale. in aceeasi zi, micii ecologisti au invatat sa foloseasca hartia indicatoare de pH si au observat cum se retrage apa in fata poluantilor.

In Ziua Aerului, copiii au construit moristi de vant, zmeie si parasute si au invatat sa foloseasca energia eoliana. In Ziua Focului, echipele au gatit folosind energia solara, o lupa si o oglinda. Ziua Pamantului i-a determinat pe micii ecologisti sa isi foloseasca imaginatia pentru a confectiona diferite obiecte din materiale reciclabile. In aceeasi zi, cetatenii Tarii lui Andrei au invatat tehnica olaritului.

Timp de doua saptamani, micii ecologisti au scris articole pentru revista, au filmat propriile stiri si au pus baza primelor pauze publicitare din Tara lui Andrei. Copiii au invatat cum sa realizeze un material jurnalistic de la jurnalisti adevarati, de la Catalin Gradinariu (Radio Guerrilla) si Ecaterina Procopov (Green Report).

Pe timpul taberei copiii au fost coordonati de profesori din invatamantul preuniversitar, care au beneficiat de un training special pentru proiect. Profesorii coordonatori au fost ajutati de voluntari recrutati din randul studentilor pasionati de ecologie si implicati in proiecte de responsabilitate sociala dezvoltate de Petrom.

Tabara educationala "Tara lui Andrei" face parte din campania "Resurse pentru viitor", parte a programului "Petrom: Respect pentru viitor". In 2007, Petrom si Ogilvy au demarat campania "Resurse pentru viitor" pentru a schimba mentalitatea actuala privind problema resurselor epuizabile si neregenerabile. Prin acest program Petrom si-a propus un dublu demers: pe de o parte, asumarea in interiorul companiei a unui comportament responsabil fata de resursele planetei, si, pe de alta parte, incurajarea publicului larg sa foloseasca resursele cu responsabilitate.

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata 360 grade- publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate.

Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, Cosmote/Germanos, IBM, Nestle precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania - Petrom, Heineken Romania, Carrefour, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Colgate-Palmolive, Diageo si multe alte companii cu renume.

In acest fel, Ogilvy Group Romania imbina experienta de comunicare pe piata romaneasca cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecarei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo