transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Generatia A4, proiectul dezvoltat de agentia Cohn & Jansen | Ashley & ~ Holmes, prin divizia Cohn&Jansen WWW, a castigat premiul I la categoria Blogging ~ Campaigns, in cadrul competitiei Webstock Awards.Ma bucur enorm ca primul proiect al ~ noii ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Primul proiect Cohn&Jansen WWW a fost premiat la Webstock

Primul proiect Cohn&Jansen WWW a fost premiat la Webstock

Generatia A4, proiectul dezvoltat de agentia Cohn & Jansen | Ashley & Holmes, prin divizia Cohn&Jansen WWW, a castigat premiul I la categoria Blogging Campaigns, in cadrul competitiei Webstock Awards.

"Ma bucur enorm ca primul proiect al noii divizii Cohn&Jansen WWW a fost apreciat si a castigat acest premiu. Si ma bucura faptul ca industria online a sustinut acest proiect, ceea ce vine si ca o recunoastere a valorii echipei noastre. Cohn& Jansen WWW a aparut cumva natural, am dorit sa le oferim clientilor nostri noi solutii de comunicare iar internetul este zona cea mai ofertanta din toate punctele de vedere".

"Acest premiu este foarte important pentru noi, pentru ca putine noi intreprinderi au sansa sa iasa pe piata cu un premiu la cateva luni de la infiintare. Este cumva si lansarea oficiala diviziei Cohn&Jansen WWW. Ii multumim lui Cristian Manafu pentru invitatie si multumim tuturor bloggerilor implicati in proiect. Am avut ocazia sa cunoastem oameni incredibil de interesanti si ne-am facut multi prieteni de la care am invatat si invatam in continuare lucruri noi", a declarat Carmen Simion, Managerul diviziei Cohn&Jansen WWW.

Proiectul Generatia A4 face parte din campania de comunicare integrata implementata de Porsche Romania in colaborare cu agentia Cohn&Jansen|Ashley&Holmes pentru lansarea noului Audi A4 in Romania.

Campania a beneficiat de o componenta online unica la momentul debutului: prima campanie de "test drive blogging" din Romania. De altfel si sloganul a fost creat special pentru piata din Romania: "Noul Audi A4. Reseteaza standarele".  Generatia4 este campania care a deschis un drum nou, cel al advertising-ului interactiv. Campania a fost sustinuta pe langa componenta de online, de BTL, print, TV si outdoor.

"Ne onoreaza acest premiu pentru ca Webstock Awards este primul eveniment dedicat noului val al internetului, web 2.0. Pentru Cohn&Jansen WWW locul 1 la Webstock Awards inseamna recunoasterea unei idei simple, implementate eficient si plecand de la o strategie de comunicare adaptata practicilor internetului 2.0. Pe de alta parte, premiul ne si obliga. Ne-am fixat niste obiective foarte inalte inca de la primul proiect si urmatoarele trebuie sa fie macar la fel de bune", a declarat Alex Borsan, Online Manager, Cohn&Jansen WWW.

Bloggerii implicati in campania Generatia A4 au generat peste 100 de articole, care la randul lor au generat peste 500 de comentarii. Campania a inregistrat peste 20 de articole relevante online si alte cateva zeci reflectate in principal prin site-urile de bloggeri.

Campania a inregistrat de asemenea peste 100 de solictari de drive test. Desi campania s-a incheiat demult, inca se mai primesc formulare de inscriere la drive test.

Din partea Porsche Romania au fost implicati in proiect: Mihai Halmagianu (Director Marca Audi) si Tatiana Stroescu (Marketing & Communication Manager Audi), iar din partea Cohn & Jansen | Ashley Holmes: Carmen Simion (Manager Cohn&Jansen WWW), Victor Buta (Online Director), Alex Borsan (Online Manager), Ionut Popescu (Art Director), Radu Constantinescu (Copywriter).

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo