
Bun Venit in Familia CiD - o campanie Next Advertising
Next Advertising si Fundatia Copii in Dificultate (CiD) au lansat programul de adoptii spirituale "Bun Venit in Familia CiD". In urma evenimentului de lansare s-au strans donatii in valoare de aproximativ 25.000 de euro, informeaza comunicatul de presa remis SMARTpromo, supliment de publicitate & marketing al SMARTfinancial.
Campania "Bun Venit in Familia CiD" este sustinuta de o ampla promovare bazata pe un mix intre ATL, BTL si relatii publice. Campania este realizata si implementata probono de Next Advertising. Mai mult, partenerii si colaboratorii Next au dat si ei o mana de ajutor astfel incat s-a obtinut spatiu gratuit in publicatii pentru popularizarea "adoptiilor".
Gazda evenimentului de lansare a fost Amalia Nastase, ambasadorul Fundatiei Copii in Dificultate. Lansarea programului s-a bucurat de prezenta multor celebritati din lumea mondena, importanti oameni de afaceri si politicieni.
Astfel, printre membrii familiei CiD se numara premierul Calin Popescu Tariceanu si sotia sa, Ion Tiriac, Nadia Comaneci, Ilie Nastase, Mihaela Radulescu, Mihaela Geoana, Cristiana Copos, Camelia Sucu, Daciana Sirbu, Mihaela Tatu, Florin Chilian, Gianina Corondan, Emanuela si Paolo Chighine (Enel). Acestia au infiat spiritual cate un copil, dupa ce au citit povestile din "albumul de familie in cuvinte".
"Inspirata de adoptiile la distanta, menite sa-i ajute pe copiii din lumea a III-a, m-am gandit ca in acelasi fel ne putem ajuta si noi copiii cu probleme. Pe ai nostri ne-am obisnuit sa-i lasam in grija strainilor care sa ni-i ingrijeasca si sa-i finanteze. Dar ceea ce noi trebuie sa intelegem este ca ei sunt ai nostri, sunt responsabilitatea noastra. Parinte fiind ii multumesti in fiecare clipa lui Dumnezeu ca ti-a dat un copil sanatos, dar, la fel de bine pruncul tau ar fi putut avea Spina bifida, paralizie cerebrala sau o boala rara degenerativi. O astfel de situatie te face sa vezi altfel lucrurile", a declarat in cadrul evenimentului Amalia Nastase, Ambasador CiD.
"Campania continua pe termen nelimitat. Oricine, familie sau persoana, poate sa "infieze" un copil al Fundatiei CiD. Nu este o adoptie in adevaratul sens al cuvantului, ci e una spirituala. Persoana care doreste sa intre in Familia CiD va trebui sa doneze regulat o suma de bani (fiecare dupa posibilitati, nu exista o suma minima) in beneficiul acestor copii".
"Pe site-ul fundatiei www.cid.org.ro exista un "album de familie in cuvinte", cum i-am spus noi, in care sunt scrise povestile copiilor. Citindu-le, fiecare isi poate alege un suflet spre adoptie. Contul in care se pot face donatii a fost deschis la BRD-GSG, Suc. Decebal, si este RO12 BRDE441SV20937824410", a completat Mara Stoenescu, Account Director Next Advertising.
"Copii in Dificultate" este o organizatie non-profit, sucursala a Fundatiei "Children in Distress" din Marea Britanie, care se straduieste sa ofere dragoste si ingrijire profesionala copiilor abandonati, suferinzi de diverse boli. Fundatia "Copii in dificultate" opereaza in cele 6 centre ale sale din Bucuresti, Pitesti, Cernavoda si Curtea de Arges si este auditata an de an, dovada clara ca banii obtinuti din sponsorizari si finantari se folosesc in proportie de suta la suta in interesul copiilor pe care ii ingrijesc.
Alisdair Barron, Presedintele Fundatiei "Copii in Dificultate" a fost investit in 2006 de Majestatea Sa Regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii cu titlul de Membru al Ordinului Imperiului Britanic, drept recunoastere pentru ceea ce a facut in beneficiul copiilor din Romania.
"Fundatia CiD ajuta copiii sa zambeasca, sa vorbeasca, sa mearga, sa se bucure de fiecare clipa a copilariei. Copiii in dificulate nu sunt diferiti, au doar nevoie de ajutorul nostru ca toate lucrurile simple sa se intample si pentru ei. Speram ca prin acest proiect sa aducem bucurie in vietile lor. Cand ajuti, cineva zambeste", a spus Vali Zaharia, Director Executiv al Fundatiei CiD.
Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, care ofera servicii de consultanta de marketing , creatie, media, PR, productie si BTL. Din 2001, anul infiintarii, a functionat in parteneriat cu shopul de creatie Cap, sub numele de NextCap. Colaborarea cu Cap continua pe urmatoarele branduri: Murfatlar, Unirea, Zaraza, Biborteni, Limo, Salonta, Principal, Matache Macelaru’, Trenta Pizza, Tammy etc. Din iunie 2006 Next si-a infiintat propriul departament de creatie.
Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum Transavia, Banca Transilvania, BT Aegon, dufa Deutek, Biofarm, SAB Miller/Stejar, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, Casa Noastra/Qfort, The Money Channel, NewCom/Injoy, Fan Courier, Vodafone, Tetra Pak, BoConcept, Advent, Greenpeace, Salvati Delta, Ceramica Iasi, Flo & Jo si Fundatia Copii in Dificultate.