transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

La numai doua saptamani de la lansarea noului spot Cosmote Emo, parte ~ a celei mai recente campanii pentru Cartela Cosmote realizata de Grupul Ogilvy ~ Romania, numarul vizualizarilor sale pe YouTube a depasit deja 40.000.Noua campanie integrata ~ de ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Peste 40000 de vizualizari pe YouTube pentru noul spot Cosmote, Emo

Peste 40000 de vizualizari pe YouTube pentru noul spot Cosmote, Emo

La numai doua saptamani de la lansarea noului spot Cosmote "Emo", parte a celei mai recente campanii pentru Cartela Cosmote realizata de Grupul Ogilvy Romania, numarul vizualizarilor sale pe YouTube a depasit deja 40.000.

Noua campanie integrata de comunicare Cosmote a fost astfel conceputa pentru a ilustra mesajul "Comunicarea depaseste orice granite". Campania, ce se adreseaza in principal tinerilor utilizatori ai cartelei Cartelei Cosmote, promoveaza extraoptiunea care ofera utilizatorilor 30 de minute in orice retea nationala sau internationala, 400 de minute in retea si 400 de SMS-uri in retea, cu doar 5 euro credit lunar.

Ideea creativa a campaniei a pornit de la insight-ul ca indiferent de stilul de viata pe care il au sau de valorile pe care le pretuiesc, oamenii se pot apropia prin comunicare. Parte a aceleasi campanii a fost si spotul Romeo&Julieta, difuzat pe perioada verii si care a promovat aceeasi extraoptiune, evidentiind faptul ca utilizatorii primesc 30 de minute pentru convorbirile in alte retele.

Spotul a fost regizat de Eduardo Vasquez, care, in ultimii ani a contribuit la mai multe campanii Cosmote. Unul dintre cele mai importante spoturi regizate a fost cel pentru noul slogan "Alaturi de tine"

"Ineditul acestui spot consta in faptul ca am folosit tineri emo autentici. In plus, chiar si cainele, botezat Nemo, a fost astfel coafat incat sa apartina acestui grup", a mentionatCostin Bogdan, Copywriter Ogilvy.

Campania se va desfasura pentru o perioada de o luna, si va avea componente de TV, radio, print, indoor, OOH, internet, precum si semnalizari in store.

Echipa Ogilvy & Mather care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din: Albert Nica- Executive Creative Director, Traian Aron - Art Director, Costin Bogdan - Copywriter, Raluca Sultan – Senior Strategic Planner, Gina Leu – Managing Director, Magda Coltoiu - Group Account Director, Irina Mihailescu - Account Manager, Anca Popa - Account Executive, Vasile Alboiu – Digital Creative Coordinator, Cosmin Bizon – Web Designer, Dan Draghicescu – AV Producer.

Din partea Cosmote au contribuit la aceasta campanie: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Bursuc – Marketing&Communication Manager si Greta Gabor – Senior Brand Manager, Bogdan Maciuca – Brand Manager, Svetlana Bulacu - Head of Media Office.

Echipa MindShare Media care s-a ocupat de dezvoltarea si implementarea strategiei de media este formata din Valeriu Galani – Strategic Planner, Bianca Bularca – Media Planner, Mihnea Ursu – Account Manager. Casa de productie- Tandem Film.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo