
Brandient a creat noul design pentru ambalajele Linco
Brandient a redesenat logo-ul si ambalajul Linco pentru Orkla Foods, care a dorit o improspatare a ambalajului si o diferentiere a brandului printr-o imagine mai calda odata cu lansarea noului sortiment de margarina Linco "cu unt proaspat". Logo-ul a fost re-desenat si simplificat pentru a fi facut mai vizibil si mai usor de recunoscut si de citit, pastrand caracterul fluid al literei.
Grafica ambalajului este centrata pe imaginea ludica a celor doi copii (baietelul si fetita) pentru care a manca are inca aceeasi valoare cu a se juca. Ilustratiile de fundal - diferite pentru fiecare sortiment si completate de un cod de culoare - sunt create intr-o maniera ingenua si intregesc imaginea candida si pura a brandului. Designul noului ambalaj, incusiv redesenarea logo-ului si ilustratiile sunt semnate de Cristian Petre, Partener Brandient, cu fotografie de Cosmin Gogu. Campania de lansare a fost creata de agentia CAP.
Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii. Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement.
Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Verida, Zuzu, QFort.