transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Dupa mai multi ani de colaborare, in care a realizat campaniile de ~ comunicare pentru Romtelecom si sub-brandurile sale, Grey semneaza prima campanie pentru brandul ~ convergent Romtelecom, informeaza un comunicat de presa remis SMARTpromo, supliment de ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Grey a descoperit laboratorul de distractii Romtelecom

Grey a descoperit laboratorul de distractii Romtelecom

Dupa mai multi ani de colaborare, in care a realizat campaniile de comunicare pentru Romtelecom si sub-brandurile sale, Grey semneaza prima campanie pentru brandul convergent Romtelecom, informeaza un comunicat de presa remis SMARTpromo, supliment de publicitate & marketing al SMARTfinancial.

Cele mai recente cercetari de piata confirma evolutia spectaculoasa a satisfactiei clientilor Romtelecom, performanta serviciilor de voce fiind sustinuta de rezultatele remarcabile obtinute de Clicknet si Dolce.

In acest context, compania a considerat ca este momentul potrivit pentru a repozitiona brandul Romtelecom, prin crearea unei legaturi mai puternice intre brandul principal si sub-brandurile sale, realizata printr-o platforma comuna de comunicare si identitate vizuala. Pentru segmentul rezidential, noul brand adopta arhetipul "enjoyer".

Pornita sa caute teritoriul distinct al brandului Romtelecom, echipa Grey a descoperit Laboratorul de distractii - un spatiu unic, in care energia pozitiva care motiveaza operatorul hraneste imaginatia unor savanti trazniti, dornici sa se asigure ca fiecare noua oferta Romtelecom le da clientilor sai ocazii noi sa se bucure de viata. Laboratorul de distractii se adreseaza copilului din noi, cel care dincolo de presiunile si stresul vietii de zi cu zi se simte liber, cel al carui spirit ludic are mereu nevoie de provocari. E o lume colorata, vesela, plina de energie, potrivita cu atitudinea dinamica si pozitiva a Romtelecom.

"Laboratorul de distractii unifica paleta de culori in care Romtelecom s-a prezentat pana acum si spune o poveste pe care ne-a placut s-o scriem, de la definirea teritoariului si pana la executie. Acum, ca l-am terminat de zugravit, va invitam sa-l vizitati! O sa va placa", a afirmat Claudiu Dobrita, Creative Director.

"In spatele Laboratorului de Distractii sta multa munca si mult entuziasm, dedicarea unei intregi echipe care a contribuit la evolutia brandului Romtelecom si care doreste acum sa o duca la un nou nivel", a declarat Cristiana Spataru, Client Service Director.

"Laboratorul de distractii" a fost un maraton: mai putin de 3 luni de la primirea briefului pana la prima zi de difuzare a campaniei, pentru aprobarea si productia a 4 spoturi TV, 5 machete de presa si outdoor, radio si internet. Filmarea a fost realizata impreuna cu echipa Abis si regizorul Charlie Watson, iar sedinta foto impreuna cu studioul Carioca. Campania a inceput pe 12 septembrie si dureaza o luna si jumatate, derulandu-se in TV, presa, outdoor, internet si radio.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo