Grey a descoperit laboratorul de distractii Romtelecom
Dupa mai multi ani de colaborare, in care a realizat campaniile de comunicare pentru Romtelecom si sub-brandurile sale, Grey semneaza prima campanie pentru brandul convergent Romtelecom, informeaza un comunicat de presa remis SMARTpromo, supliment de publicitate & marketing al SMARTfinancial.
Cele mai recente cercetari de piata confirma evolutia spectaculoasa a satisfactiei clientilor Romtelecom, performanta serviciilor de voce fiind sustinuta de rezultatele remarcabile obtinute de Clicknet si Dolce.
In acest context, compania a considerat ca este momentul potrivit pentru a repozitiona brandul Romtelecom, prin crearea unei legaturi mai puternice intre brandul principal si sub-brandurile sale, realizata printr-o platforma comuna de comunicare si identitate vizuala. Pentru segmentul rezidential, noul brand adopta arhetipul "enjoyer".
Pornita sa caute teritoriul distinct al brandului Romtelecom, echipa Grey a descoperit Laboratorul de distractii - un spatiu unic, in care energia pozitiva care motiveaza operatorul hraneste imaginatia unor savanti trazniti, dornici sa se asigure ca fiecare noua oferta Romtelecom le da clientilor sai ocazii noi sa se bucure de viata. Laboratorul de distractii se adreseaza copilului din noi, cel care dincolo de presiunile si stresul vietii de zi cu zi se simte liber, cel al carui spirit ludic are mereu nevoie de provocari. E o lume colorata, vesela, plina de energie, potrivita cu atitudinea dinamica si pozitiva a Romtelecom.
"Laboratorul de distractii unifica paleta de culori in care Romtelecom s-a prezentat pana acum si spune o poveste pe care ne-a placut s-o scriem, de la definirea teritoariului si pana la executie. Acum, ca l-am terminat de zugravit, va invitam sa-l vizitati! O sa va placa", a afirmat Claudiu Dobrita, Creative Director.
"In spatele Laboratorului de Distractii sta multa munca si mult entuziasm, dedicarea unei intregi echipe care a contribuit la evolutia brandului Romtelecom si care doreste acum sa o duca la un nou nivel", a declarat Cristiana Spataru, Client Service Director.
"Laboratorul de distractii" a fost un maraton: mai putin de 3 luni de la primirea briefului pana la prima zi de difuzare a campaniei, pentru aprobarea si productia a 4 spoturi TV, 5 machete de presa si outdoor, radio si internet. Filmarea a fost realizata impreuna cu echipa Abis si regizorul Charlie Watson, iar sedinta foto impreuna cu studioul Carioca. Campania a inceput pe 12 septembrie si dureaza o luna si jumatate, derulandu-se in TV, presa, outdoor, internet si radio.