transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Campania Curios care e adevarul, realizata pentru ING Bank de agentia CAP, ~ prin care ING Bank Romania a castigat Silver Effie, a dus la ~ cresterea notorietatii brandului cu 75 si la dublarea numarului de clienti ai ~ bancii. Premiile Effie reprezinta ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
ING Bank Romania a castigat Silver Effie pentru campania Curios care e adevarul

ING Bank Romania a castigat Silver Effie pentru campania Curios care e adevarul

Campania "Curios care e adevarul?", realizata pentru ING Bank de agentia CAP, prin care ING Bank Romania a castigat Silver Effie, a dus la cresterea notorietatii brandului cu 75% si la dublarea numarului de clienti ai bancii.

"Premiile Effie reprezinta confirmarea rezultatelor exceptionale si a strategiei derulate pentru obtinerea acestora. Inca din anul 1968, premiile Effie au devenit un simbol global al comunicarii eficiente. Suntem fericiti sa ne aflam printre castigatorii premiilor Effie, aceasta ne demonstreaza ca mesajul transmis a fost cel potrivit pentru publicul ING si nu numai", a declarat Cristina Micu, Head of Marketing & Communication, ING Retail Banking.

Reprezentantii agentiei CAP au declarat ca "suntem foarte fericiti ca ING a inteles ca o agentie nu e mare pentru ca are un numar mare de angajati si ca, in ciuda faptului ca la CAP suntem doar 14 oameni, a avut incredere sa-si dea business-ul pe mana noastra. Multumim ING ca a ales strategia cea mai curajoasa care s-a dovedit si cea mai eficienta. Multumim ING ca a avut taria sa incerce sa schimbe regulile de comunicare pe segmentul bancar".

Campania "Curios care e adevarul?" pentru ING Cont’ROL a crescut cu 75% notorietatea brandului, facand ca pozitia de top brand a ING Bank pe piata financiara din Romania sa se intareasca. Mai mult, ING Retail Banking a reusit doar intr-un an sa-si dubleze numarul de clienti.

ING Bank detine o pozitie solida pe piata bancara romaneasca, oferind o gama complexa de servicii financiare. Din 1994 si pana in prezent, ING Bank si-a dezvoltat operatiunile intr-un ritm sustinut, prin diversificarea portofoliului de produse si al celui de clienti, prin lansarea de noi divizii de servicii (brokeraj, leasing, factoring, afaceri imobiliare) si prin extinderea teritoriala. In prezent, ING Bank are 27 de sucursale bancare pentru companii si peste 160 de unitati pentru persoane fizice.

ING Romania face parte din ING Group, institutie financiara internationala de origine olandeza care ofera servicii bancare, de asigurari si de management al activelor unui numar de peste 70 de milioane de clienti individuali, companii sau institutii din 50 de tari. Cu un personal de peste 120.000 de angajati, grupul cuprinde o gama diversa de companii, care isi deservesc clientii sub numele ING.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo