transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Curtea Veche Publishing a castigat Silver Award for Excellence la categoria Comunicare ~ Corporatista a competitiei Romanian PR Award din acest an pentru campania de ~ comunicare Toata lumea vine la Pamuk realizata cu ocazia vizitei in Romania ~ a ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Curtea Veche Publishing - prima editura din Romania care castiga un premiu de PR

Curtea Veche Publishing - prima editura din Romania care castiga un premiu de PR

Curtea Veche Publishing a castigat Silver Award for Excellence la categoria Comunicare Corporatista a competitiei Romanian PR Award din acest an pentru campania de comunicare "Toata lumea vine la Pamuk" realizata cu ocazia vizitei in Romania a castigatorului Premiului Nobel pentru Literatura, Orhan Pamuk. La aceasta categorie au fost inscrise 12 campanii, fiind nominalizate in faza finala sapte dintre ele.

"Suntem extrem de fericiti pentru ca este pentru data cand o editura din Romania castiga un premiu de PR pentru o campanie de comunicare implementata si dorim sa multumim partenerului nostru principal Millenium Bank pentru sustinerea acestui proiect".

"In conditiile in care in Romania se cheltuie anual, in medie, sub 3 euro pe cap de locuitor pentru o carte si intreaga piata de carte se cifreaza undeva la 60-70 de milioane de euro, echivalent cu cifra de afaceri a unei companii multinationale de dimensiuni medii, este cu atat mai important faptul ca am reusit sa aducem in prim plan cartea. Este mare nevoie de astfel de campanii ale editurilor care sa incurajeze lectura, mai ales daca luam in calcul si ingrijoratorul raport al Comisiei europene privind Educatia din iulie 2008 care plaseaza Romania pe ultimul loc intr-un clasament privind cititul si intelegerea la prima vedere a unui text in limba materna de catre elevii de 15 ani", a declarat Alina Dolea, PR Manager Curtea Veche Publishing.

Campania de PR a fost completata de o campanie puternica de advertising si outdoor implementata de ideashopul Griffon and Swans care a creat conceptul creativ "Toata lumea vine la Pamuk".

"Am avut in minte doua obiective. Primul a fost sa-l facem pe Pamuk cat mai accesibil. De obicei cuvantul Nobel inhiba si lumea tinde sa considere astfel de evenimente elitiste si invechite. Am schimbat asta; am adus la eveniment personalitati din toate domeniile ca oamenii sa nu aiba senzatia ca vin la un cenaclu sau o lansare prafuita. Al doilea obiectiv a fost ca oamenii sa aiba cartile. Rezultatele campaniei s-au vazut si in cifrele de vanzari, evenimentul fiind practic o solutie de business pentru editura pe termen lung", a declarat Barna Némethi, Creative Director Griffon and Swans.

Prin aceasta campanie integrata, care a inclus si difuzarea a peste 100 de spoturi in regim de anunt de interes public, Curtea Veche Publishing a reusit sa atraga la evenimente peste 1200 de oameni care au venit sa primeasca un autograf de la Orhan Pamuk. Toate acestea fac din venirea lui Orhan Pamuk cea mai mare campanie culturala care s-a facut pana acum in Romania.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo