transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

In urma pitch-ului castigat in februarie, Sister se ocupa de campania de ~ imagine a brandului Supradyn Junior. Ideea creativa care a adus clientul in ~ portofoliul Sister este conturata in jurul energiei speciale de care copiii au ~ nevoie. Nu doar energie ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Sister se ocupa de campania de imagine a brandului Supradyn Junior

Sister se ocupa de campania de imagine a brandului Supradyn Junior

In urma pitch-ului castigat in februarie, Sister se ocupa de campania de imagine a brandului Supradyn Junior. Ideea creativa care a adus clientul in portofoliul Sister este conturata in jurul energiei speciale de care copiii au nevoie. Nu doar energie fizica, ci si energie creativa. Copiii au nevoie sa viseze, sa impleteasca lumea realului cu cea a fantasticului. Joaca inseamna placerea de a descoperi, de a explora.

De aceea, prin conceptul campaniei se enunta faptul ca Supradyn Junior "sprijina magia copilariei" si "militeaza" pentru dreptul copiilor de a avea o copilarie activa si sanatoasa.

"Vedem tot mai des copii inchisi in casa, blocati in fata televizorului sau a calculatorului, care nu mai stiu sa se joace, sa comunice intre ei. De aceea am vrut sa evidentiem nu doar energia fizica pe care ti-o ofera multivitaminele, ci si energia creativa care este de fapt esenta copilariei. Iar Supradyn exact asta face: sprijina aceasta energie creativa si ii face pe parinti atenti la importanta ei astfel incat copiii lor sa creasca si sa se dezvolte intr-un mod armonios", a declarat Lucian Urdea, Creative Director Sister.

"Este infricosator faptul ca parintii prefera sa-si priveze copiii de activitati firesti varstei lor. Nu mai sunt la moda copiii care si-au julit genunchii la un fotbal in curte sau care vin acasa cu o vanataie in cot. In schimb vedem din ce in ce mai multi copii accidentati in creativitatea lor, debusolati si inchistati de continutul programelor mass media. In acest context social sunt absolut necesare schimbarea de perceptie  a modului in care sunt educati copiii si intelegerea complexa a importantei creativitatii in dezvoltarea acestora", a completat Alexandra Tinjala de la Sister.

Campania a fost dezvoltata pe doua directii. Prima dintre ele s-a concretizat intr-o campanie de print, cu executiile "clescatoale de gilafa" si "gradinar pe luna" , si activari in Bucuresti si la mare. Acestea din urma au inceput in vara, cand Supradyn a iesit in sprijinul copiilor activi si creativi, prin actiuni organizate de catre postul de radio Itzi Bitzi.

"Bicicleta e sanatoasa" organizat in parcul IOR, in urma caruia copiii au primit 200 de biciclete si  au avut ocazia sa se intalneasca cu Steluta Supradyn Junior si sa danseze pe ritmul cantecul Supradyn Junior. Apoi, Itzi Bitzi si Supradyn au plecat pe litoral pentru un eveniment unde, din nou, Supradyn a fost sponsor principal. 

Cea de-a doua directie, complementara si consecutiva, o reprezinta educarea parintilor cu privire la administrarea de multivitamine si efectele lor asupra copiilor. Primul pas a fost deja facut printr-o campanie de PR, sustinuta alaturi de Millenium Communications. Supradyn a impartit cosuri de fructe cu mesajul: "O singura tableta de Supradyn contine echivalentul de calciu din 6 mere si cantitatea de vitamina C din doua portocale", unui grup de jurnaliste mamici. Campania este in plina desfasurare, iar Sister pregateste deja urmatorul pas in comunicarea Supradyn Junior.

Agentia de publicitate Sister & Co si-a început activitatea în anul 2006.Printre clientii agentiei Sister se numara: Heineken Romania - cu brandurile Bucegi, Gösser, Gambrinus, Harghita si Hategana; Bayer: cu brand-urile Supradyn, Supradyn Junior, Rennie, Lasonyl, Bepanthen Crema, Elevit Pronatal; Holcim, Astra Bettings - cu brandurile Astra Sport Bets si Astra Lotto Bets; Asociatia Ovidiu Rom; FRF, CNCD, OSI ERGO si Policy Center for Minorities and Roma, Bayer Crop Science; Festivalul Ideo Ideis, Westhouse Group, Saga Business Community, Tsssshirt by Andreea Raicu, Muzeul National de Geologie.

Potrivit reprezentantilor agentiei, filosofia agentiei Sister este comprimata în semnatura More to Give. Sister doreste sa lege brandurile de consumatori printr-o strategie inteligenta, sa construiasca o relatie credibila si tonica între clienti si agentie si sa cultive valorile sociale într-o realitate dezechilibrata.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo