
Romanian Public Relations Award si-a desemnat castigatorii celei de-a sasea editii
Festivitatea de premiere PR Award Gala Night a avut loc la JW Marriott, in cadrul careia au fost acordate de catre membrii juriului international 9 premii de aur, 16 premii de argint, 2 premii speciale distribuite pe cele 8 categorii de concurs si 10 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award. Premiul special Agentia anului a fost oferit agentiei Rogalski & Grigoriu Public Relations.
"Felicitari tuturor castigatorilor Romanian PR Award, editia a sasea! Calitatea proiectelor inscrise anul acesta sugereaza faptul ca Relatiile Publice au atins un inalt grad de profesionalism in Romania. Consider ca Relatiile Publice reprezinta una dintre cele mai importante institutii dintr-o tara democratica, iar campaniile pe care le-am citit demonstreaza ca profesionistii romani fac fata cu succes provocarilor unei democratii in plina dezvoltare. Relatiile Publice ofera publicurilor un cuvant de spus, o voce in luarea deciziilor care le afecteaza vietile", a declarat Dr. James E. Grunig, Profesor Emerit la Universitatea din Maryland si presedintele juriului Romanian PR Award.
La Gala PR Award au mai fost acordate studentilor premiile Junior PR Award, la care s-au adaugat premiile speciale oferite de partenerii Junior: premiul Vodafone Romania pentru marele castigator al competitiei Junior PR Award, premiul EcoMOL, un premiu MOL pentru excelenta in comunicarea de mediu, premiul Inbev Romania pentru cea mai buna campanie de sensibilizare a publicului cu privire la problemele legate de consumul iresponsabil de alcool si premiul "Idei fara egal", acordat de real,- Hypermarket.
Evenimentele PR Week sunt sustinute de Institute for Public Relations, Vodafone Romania, sponsor fondator, de sponsorii Pfizer, Alexandrion Group, Aviva Investors, BRD Groupe Societe Generale, British American Tabacco, Alpha Leasing Romania, Microsoft, MOL Romania, InBev Romania, Grafica & Tipar, real- Hypermarket, Media Image, Netbridge, Markability, Mastermind Communications, Casa de Traduceri si de partenerii media: Money Channel, Cotidianul, Business Standard, Money Express, Revista Cariere, Markmedia.ro, Wall-Street, Comunicatemedia.ro, Brand4Brands si Focus Vest.
Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care cultiva in mediul comunicatorilor profesionisti standardele etice si de performanta ale profesiei de relatii publice. Din 2003, fundatia organizeaza Romanian PR Award, impus drept cel mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania. In martie 2006, fundatia a initiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste.