transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Generali Asigurari a demarat campania de crestere a notorietatii asigurarilor de viata ~ in Romania, E bine sa stii ca si tu te poti bucura ~ de viitor. Campania se va desfasura in perioada 29 septembrie - 14 ~ noiembrie si va fi implementata pe TV si ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Generali Asigurari a lansat campania de asigurari de viata

Generali Asigurari a lansat campania de asigurari de viata

Generali Asigurari a demarat campania de crestere a notorietatii asigurarilor de viata in Romania, "E bine sa stii ca si tu te poti bucura de viitor". Campania se va desfasura in perioada 29 septembrie - 14 noiembrie si va fi implementata pe TV si Internet, cu un buget total de 1.000.000 euro, valoare de rate card.

In paralel, in print va rula o campanie complementara de promovare a celui mai nou produs al companiei, Euro Garant15, asigurare de viata cu componenta investitionala in euro. Campaniile poarta semnatura agentiei de publicitate Prospero si vor fi sustinute de o campanie dedicata de relatii publice, cu accent pe componenta de educatie financiara a romanilor, dezvoltata de catre agentia de consultanta in comunicare Free Communication.

"Este ingrijorator faptul ca piata de asigurari de viata din Romania este mult sub-dimensionata, daca facem comparatie cu celelalte tari europene. Inseamna ca romanii nu percep la adevarata valoare importanta componentei de protectie financiara. Pe de alta parte, Romania prezinta poate cel mai ridicat potential de crestere din Europa Centrala si de Est, specialistii estimand pentru 2008 o crestere de 20-25%. Prin aceasta campanie ne dorim sa oferim argumentele necesare pentru ca romanii sa reflecteze mai mult asupra importantei acestui instrument financiar", a declarat Ovidiu Racoveanu, Sef Serviciu Asigurari de Viata Generali Asigurari.

"Ne bucuram de sustinerea Grupului, care detine o experienta de peste 175 de ani in domeniu, fiind cel de-al treilea grup de asigurari din Europa, dupa veniturile din prime. Si in Romania, Generali Asigurari propune solutii de asigurari de viata verificate in timp si garantate de experienta. Ne dorim ca romanii sa constientizeze ca si ei se pot bucura de un viitor financiar sigur si stabil", a comentat Racoveanu.

Compania pune la dispozitia tuturor celor care doresc sa afle mai multe informatii despre asigurarile de viata o echipa de 3500 de consultanti financiari, prezenta la nivel national.

"Campania "E bine sa stii ca si tu te poti bucura de viitor" vizeaza persoanele cu un stil de viata activ, din mediul urban, in egala masura barbati si femei, cu varsta cuprinsa intre 30 si 45 de ani, orientati catre valorile familiei. De aceea am ales TV-ul si Internetul ca mijloace de diseminare a mesajelor Generali. Campania se desfasoara sub sloganul corporate "Sub aripile leului", care face trimitere la valorile de siguranta si orientare catre client ale companiei", a explicat Daniela Dimitriu Casapu, Head of Marketing and Communication Generali Asigurari.

Spotul TV va fi difuzat in patru variante, de 30" si 15", punand in valoare cele doua mesaje principale ale campaniei: "De peste 175 de ani, Grupul Generali este partenerul de incredere a milioane de clienti din intreaga lume" si "Milioane de familii nu au protectie financiara".

Generali Asigurari este parte a grupului international Generali, unul dintre cele mai vechi grupuri de asigurari din lume. Cu o intrerupere in perioada comunista, compania este prezenta pe piata romaneasca incepand cu anul 1835. Reteaua teritoriala a Generali Asigurari este compusa din 84 de agentii si puncte de lucru, iar portofoliul companiei include astazi toate tipurile de asigurari. 

Generali Group este unul din liderii sectorului de asigurari din intreaga lume, cu o experienta de 176 de ani in domeniul asigurarilor. Generali Grup are 344 companii consolidate, dintre care 126 de holdinguri financiare si 113 societati de asigurare, peste 46 de milioane de clienti in intreaga lume si 67 000 de angajati.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo