transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Brandient a creat numele Frateus si designul identitatii de ambalaj pentru un ~ nou produs al firmei Transavia, in cadrul unei colaborari de durata privind ~ strategia si designul portofoliului de branduri al liderului pietei de carne si ~ preparate din carne ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Brandient a creat brandul Frateus pentru Transavia

Brandient a creat brandul Frateus pentru Transavia

Brandient a creat numele Frateus si designul identitatii de ambalaj pentru un nou produs al firmei Transavia, in cadrul unei colaborari de durata privind strategia si designul portofoliului de branduri al liderului pietei de carne si preparate din carne de pui. Numele Frateus este memorabil si sugereaza valentele conviviale ale produsului, care arareori se consuma in singuratate, se mentioneaza in comunicatul de presa remis SMARTpromo, supliment de publicitate & marketing al SMARTfinancial.

"Iute la fratie" si cu simtul umorului, romanul va aprecia atat calitatea cat si rolul social al carnaciorilor. Satisfactia culinara este adesea o premisa a reconcilierii si "infratirii" contrariilor - ceea ce a inspirat si creatia identitatii grafice Frateus, exprimata prin logo-ul jumatate luna, jumatate soare. Identitatea Frateus este integrata in sistemul grafic de ambalaj creat de Brandient pentru produsele endorsate "De la Transavia" odata cu lansarea in aceasta vara a gamei Fragedo, primul brand din noul portofoliu.

Logo-ul Frateus a fost creat de Cristian Petre, Partener Brandient, iar gama de ambalaj a fost desenata de Alin Tamasan, Senior Designer. Odata cu lansarea carnaciorilor din carne de pui Frateus, Transavia vine in intampinarea noilor tendinte de consum: alimentatia sanatoasa si timpul scurt de preparare. Produsele sunt realizate dupa retete internationale de success, printr-o tehnologie inovativa de ambalare si pasteurizare, in noua unitate de procesare a carnii de la Oiejdea - cea mai performanta din Europa Centrala si de Est. Campania de publicitate pentru lansarea brandului Frateus este semnata de agentia Next Advertising.

Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii. Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement.

Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Verida, Zuzu, QFort.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo