transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Premiile AME (Asian Marketing Effectiveness) sunt oferite de Media, revista de afaceri ~ si comert numarul 1 din regiunea Asia-Pacific. Campania Malaysia: Truly Asia, creata ~ de agentia TBWA-ISCMalaezia pentru Ministerul Turismului din Malaezia, a primit ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Campania TBWA Malaysia: Truly Asia a primit aurul la premiile AME

Campania TBWA Malaysia: Truly Asia a primit aurul la premiile AME

Premiile AME (Asian Marketing Effectiveness) sunt oferite de Media, revista de afaceri si comert numarul 1 din regiunea Asia-Pacific. Campania "Malaysia: Truly Asia", creata de agentia TBWA-ISCMalaezia pentru Ministerul Turismului din Malaezia, a primit titlul de "Cea mai buna campanie asiatica de marketing si branding pe termen lung". Premiul a fost acordat in cadrul unei ceremonii de premiere ce a avut loc in MGM Grand din Macau, informeaza un comunicat de presa remis SMARTpromo, supliment de publicitate & marketing al SMARTfinancial.

Campania "Malaysia: Truly Asia" este la cel de-al doilea mare premiu, dupa ce in 2006 a fost distinsa cu medalia de argint in cadrul aceleiasi ceremonii.

 

TBWA-ISC Malaysia, agentie din cadrul grupului TBWA cu sediul in Kuala Lumpur, a coordonat si a dezvoltat constant campania internationala de promovare a turismului in Malaezia incepand din 1999. De atunci si pana in prezent, campania a castigat in medie aproximativ trei premii internationale pe an pentru creatie, marketing, BTL si internet marketing, ajungand la un total de aproape 30 in prezent.

Din momentul in care Ministerul Turismului a devenit clientul TBWA, numarul de turisti care au intrat in tara s-a triplat: de la 6 milioane in 1998 la 21 de milioane de turisti in 2007. O crestere asemanatoare a avut loc si in cazul veniturilor obtinute din turism la nivel national (14 miliarde de USD in 2007).

Austen Zecha, Group Founder si Presedinte al agentiilor TBWA din Malaezia considera premiul ca fiind "dovada ca aceasta campanie chiar functioneaza si continua sa fie o investitie rentabila an de an pentru Ministerul Turismului".

"Acest premiu este, privind din perspective de marketing si branding, mult mai important decat toate celelalte premii obtinute in competitii de creatie publicitara" continua el. Asta nu inseamna ca "Malaysia Truly Asia" nu este o campanie creativa: "Daca nu ar fi fost destul de creativa incat sa atraga publicurile tuturor canalelor media aceasta campanie nu ar fi dus la cresterea constanta a veniturilor din turism ale Malaeziei", a explicat Austen Zecha.

Toate aceste premii internationale obtinute de TBWA pentru campania "Malaysia: Truly Asia" au dus la semnarea unui nou contract pentru 3 ani intre TBWA si Ministerul Turismului din Malaezia. "Ma indoiesc foarte tare ca mai exista undeva o campanie de turism care sa fi fost atat de eficienta si de premiata", a adaugat Zecha.

In Romania, reteaua TBWA este reprezentata de catre agentia TBWAMERLIN. TBWA Worldwide este una dintre cele mai dinamice retele internationale de publicitate. Cu 258 de birouri in 75 de tari si cu 11,000 de angajati, TBWA creaza idei disruptive pentru clienti globali precum Absolut, adidas, Apple, Beiersdorf, Henkel, Infiniti, Mars, McDonalds, Michelin, Nissan, Pernod Ricard, Pioneer, Samsonite, Standard Chartered Bank, Singapore Airlines si Sony PlayStation.

TBWA face parte din Omnicom Group Inc., una dintre retelele de varf din domeniul marketingului si comunicarii. Companiile Omnicom furnizeaza servicii de publicitate, media, startegie, marketing direct si promotional, relatii publice si alte servicii specializate de comunicare pentru peste 5.000 de clienti in mai mult de 100 de tari.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo