transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Front Line Marketing a fost agentia aleasa de Bergenbier pentru implementarea campaniei ~ Ziua Barbatului in pub-urile din tara. Agentia Front Line Marketing a implementat ~ cu succes, la nivel local, coordonata BTL a campaniei Bergenbier Ziua Barbatului, ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Front Line Marketing a implementat campania Bergenbier pentru Ziua Barbatului

Front Line Marketing a implementat campania Bergenbier pentru Ziua Barbatului

Front Line Marketing a fost agentia aleasa de Bergenbier pentru implementarea campaniei Ziua Barbatului in pub-urile din tara. Agentia Front Line Marketing a implementat cu succes, la nivel local, coordonata BTL a campaniei Bergenbier Ziua Barbatului, care a oferit barbatilor din 7 orase ale tarii ocazia sa sarbatoreasca impreuna ziua de 5 Mai.

Orasele alese sa gazduiasca petrecerile prilejuite de Bergenbier au fost: Iasi, Ploiesti, Braila, Craiova, Ramnicu Valcea, Constanta si Oradea. Din fiecare oras a fost selectata cate o singura locatie, care, pentru o seara, s-a transformat intr-un teritoriu dedicat distractiei masculine.

"Dupa succesul de anul trecut al campaniei Ziua Barbatului, campanie desfasurata in mare parte in Bucuresti, in 2008, Bergenbier a fost aproape si de consumatorii sai din alte orase mari din tara. Avand in vedere amploarea proiectului - 7 locatii in 7 orase diferite, am ales pentru implementare un partener de incredere. Decizia de a lucra cu Front Line Marketing s-a bazat pe promptitudinea si eficienta de care au dat intotdeauna dovada", a mentionat Liviu Irimia - Director Marketing, InBev Romania.

"Proiectul a reprezentat o provocare prin aria larga de acoperire teritoriala, precum si prin faptul ca sincronizarea evenimentelor era impusa de specificul actiunii de promovare. Am pornit in aceasta aventura incununata de succes pentru ca am mizat pe echipele Front Line Marketing pe care am reusit sa le formam si sa le rodam si la nivelul fiecarui oras", a declarat Alexandru Doru Spataru, Partener Front Line Marketing.

Pentru a sublinia importanta evenimentului, in toate cele 7 locatii, petrecerile Ziua Barbatului au inceput la aceeasi ora. Cum de la sarbatoarea zilei de 5 Mai nu putea lipsi niciun ingredient, organizatorii au invitat vedete feminine ale momentului, care au preluat rolul de MC, iar Bergenbier si jocurile tipic masculine (darts, fussbal) au intretinut buna dispozitie.

De-a lungul intregii seri, in fiecare locatie, iubitorii de Bergenbier au fost rasplatiti cu numeroase premii, pentru ca, la final, cel mai petrecaret dintre petrecareti sa fie premiat cu o excursie in Elvetia.

Din partea Bergenbier, la campania BTL pentru Ziua Barbatului au lucrat: Liviu Irimia - Marketing Director, Catrinel Nicolaescu - Jr. Brand Manager Bergenbier, Nicu Nemes - Promotion& Events Manager, Marius Sofronescu - Event Coordinator, Gianina Bajan - Legal Counsel.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo