transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Agentia pentru Strategii Guvernamentale lanseaza Campania de Comunicare  Romani in Europa, campanie ~ care isi propune sa prezinte o oferta informationala alternativa la discursul mediatic ~ emotional generat de actele infractionale comise de unii ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Agentia pentru Strategii Guvernamentale a lansat Campania Romani in Europa

Agentia pentru Strategii Guvernamentale a lansat Campania Romani in Europa

Agentia pentru Strategii Guvernamentale lanseaza Campania de Comunicare  "Romani in Europa", campanie care isi propune sa prezinte o oferta informationala alternativa la discursul mediatic emotional generat de actele infractionale comise de unii cetateni de origine romana din Spania.

Agentia pentru Strategii Guvernamentale a derulat mai multe studii sociologice in Spania, care au aratat ca: scaderea tolerantei spaniolilor fata de straini este generata preponderent de infractionalitate; perceptia negativa a spaniolilor fata de romani este in mare masura rezultatul discursului mediatic; acolo unde exista interactiune intre spanioli si romani, preceptia este preponderent pozitiva.

"Pe baza studiilor derulate de Agentia pentru Strategii Guvernamentale, precum si ca urmare a semnalelor de alarma privind intensificarea problemei de imagine a romanilor in mass-media spaniole, Guvernul Romaniei a decis ca este nevoie de un efort de comunicare pentru a corecta perceptia eronata si generalizanta la adresa cetatenilor romani", a afirmat Presedintele Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, Alfred Bulai.

"Cercetarile au reliefat faptul ca singura solutie viabila la problema de imagine a romanilor din Spania este cunoasterea. in acest context a fost validat sloganul campaniei de comunicare - "Hola, soy Rumano", a explicat Alfred Bulai.

Sloganul sugereaza deschiderea romanilor catre spanioli, precum si mandria de a fi roman, iar directia creativa a campaniei vine in completarea acestui mesaj, infatisand povesti de succes ale romanilor, prezentate chiar de catre spanioli. Campania de imagine este una integrata, toate componentele acesteia (ATL, BTL, PR, online) si mesajele-cheie fiind corelate astfel incat sa declanseze un efect sinergic si sa contribuie la imbunatatirea imaginii romanilor din Spania.

Contractul pentru implementarea campaniei, in valoare de 12.168.077,13 lei (fara TVA), a fost atribuit consortiului condus de compania Saatchi&Saatchi Romania, in urma unei competitii desfasurate in conformitate cu prevederile legislatiei privind achizitiile publice.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo