transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Agentia de publicitate AdVenture si-a extins identitatea la nivel virtual prin lansarea ~ site-ului www.ad-venture.ro. Linia conceptuala a site-ului urmeaza cu fidelitate noua identitate adoptata ~ de AdVenture in urma cu un an bazata pe ideea de comics. ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
www.ad-venture.ro - noul site al agentiei de publicitate AdVenture

www.ad-venture.ro - noul site al agentiei de publicitate AdVenture

Agentia de publicitate AdVenture si-a extins identitatea la nivel virtual prin lansarea site-ului www.ad-venture.ro. Linia conceptuala a site-ului urmeaza cu fidelitate noua identitate adoptata de AdVenture in urma cu un an bazata pe ideea de comics.

Toate elementele site-ului spun o poveste despre intregul parcurs al echipei AdVenture si se imbina armonis pentru a completea tema centrala dupa care este structurat. Personajele acestui site, eroii, sunt membrii echipei AdVenture care sunt gata sa actioneze in orice situatie si sa termine ziua cu bine.

Despre conceptul de comics, care sta la baza identitatii AdVenture, Liviu Redeleanu, Managing Partner a afirmat: "Daca ne gandim la povestea nostra si la valorile pe care le avem, conceptul de comics este foarte apropiat de noi. Eroii din benzile desenate sunt diferiti, prin puterile mai mult sau mai putin speciale, dar uniti de scopurile comune. Acesti eroi actioneaza conform unui cod propriu, lipsit de compromis".

Povestea din spatele site-ului este o adaptare a vietii cotidiene pe care o traiesc "AdVenturierii". Asemenea realitatii, orasul virtual infatisat de www.ad-venture.ro se constituie ca fiind zona in care echipa AdVenture isi desfasoara activitatile in fiecare zi.

"Asocierea membrilor echipei AdVenture cu niste eroi fantastici pregatiti sa infrunte orice situatie are un fundament plauzibil si tangibil. Un super-erou face intotdeauna fata provocarilor, tocmai de aceea in virtutea imaginii asumate, AdVenture promite sa livreze lucruri  facute cu profesionalism, pasiune si originalitate.
Sigla proiectata a celor trei super-eroi reprezinta dovada respectarii promisiunii ca acestia vor fi mereu la dispozitia celor care au nevoie de ajutor. In aceeasi masura, AdVenture demonstreaza ca nu se teme de noile provocari, ci din contra acestea sunt doar stimulente in demersul de depasire a propriilor limite", se mentioneaza in comunicatul de presa remis SMARTpromo, supliment de publicitate & marketing al SMARTfinancial.

Unul dintre ultimele proiecte de succes ale agentiei a fost campania de comunicare pentru actualul primar al Bucurestiului, Sorin Oprescu. Noul site AdVenture se descrie ca fiind un spatiu interactiv si atractiv pentru cei care il viziteaza. Acestia vor descoperi un prim episod al povestii din benzi desenate care urmareste aventurile din viata super-eroilor.

"Acest episod este de fapt, un mod grafic de a prezenta portofoliul de clienti ai agentiei. Personajul principal, un super-erou care lucreaza undercover intr-o agentie conduce un Volvo si are un telefon Motorola. Acestea sunt cateva dintre brandurile cu care AdVenture colaboreaza", a povestit Mircea Moldovan, Co-Creative director AdVenture, despre conceptul acestui prim episod.

Dincolo de atributele de divertisment pe care le ofera vizitatorului, acest spatiu interactiv de comunicare ce poarta amprenta AdVenture vine ca un raspuns la cerintele de business ale agentiei. Site-ul este locul in care oricine este interesat de parcusul agentiei, se poate informa cu privire la proiectele derulate, la portofoliul de clienti sau la echipa care face lucrurile sa functioneze cum trebuie. Pentru implementarea acestui proiect, AdVenture a colaborat cu agentia de webdesign, WebTailors alaturi de care au mai dezvoltat si alte proiecte.

Marius Dragne, Project Manager WebTailors a declarat despre site-ul AdVenture: "Este un website modern, stylish, user friendly. Am vrut sa cream ceva unic, inovativ si care sa scoata publicitatea din cotidian. A fost o reala provocare. Ne-am dorit prin acest site sa cream un nucleu de "AdVenture" si suntem mandri de rezultat".

"Cu siguranta cel mai "catchy" proiect in care echipa noastra s-a implicat. Combinand fantezia cu realul, am obtinut impreuna un design desavarsit care starneste curiozitatea utilizatorului, facandu-l sa exploreze intreg website-ul", a adaugat Anca Marin, Key Account WebTailors.

Din partea AdVenture, au lucrat la acest proiect: Mircea Moldovan - Co-Creative Director, Madalina Dinu - Copywriter, Liviu Redeleanu - Managing Partner, Irina Cirstea - Account Manager. Echipa WebTailors care s-a implicat in acest proiect este formata din: Mihai Raducanu - Managing Partner Computer Solutions, Anca Marin - Key Account Webtailors si Marius Dragne - Project Manager WebTailors

AdVenture este o agentie de publicitate full service, 100% independenta, infiintata in anul 2002. Printre clientii sai se numara Motorola Romania, Interamerican, Medysistem, BIC Romania, Volvo Romania, Mediplus Cosmetics cu brandurile Avene, Elancyl, Klorane, Galenic, Rene Furterer, Pierre Fabre Oral Care si Arkopharma, Sensiblu Baby, Alkaloid Skopje, Alto Syncro, Avia Motors, Unilever Food Solutions, Clermont Hotel****, Caesar, Calor, Quatro Stagioni, Clinica Akademica, Plasty Prod, Impact, Patiline, YKK Romania, Phoenix Media.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo