transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Think a investit in ultimele 12 luni peste 1 milion de euro ~ in echipamente reusind astfel sa isi consolideze pozitia pe piata de productie ~ publicitara. In paralel cu investitia in echipamente, compania si-a marit activele firmei ~ prin imobilele ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Think a investit peste 2 mil. euro pentru consolidarea pozitiei pe piata de productie publicitara

Think a investit peste 2 mil. euro pentru consolidarea pozitiei pe piata de productie publicitara

Think a investit in ultimele 12 luni peste 1 milion de euro in echipamente reusind astfel sa isi consolideze pozitia pe piata de productie publicitara. In paralel cu investitia in echipamente, compania si-a marit activele firmei prin imobilele achizitionate cu destinatia sediu de firma, situate in partea de nord a capitalei, evaluate la peste 1 milion de euro, informeaza un comunicat de presa remis SMARTpromo, supliment de publicitate & marketing al SMARTfinancial.

Trendul ascendent al companiei este justificat atat de performanta echipei Think cat si de viziunea managementului care a inteles importanta investitiilor in dezvoltarea companiei.

"Misiunea Think este de a oferi solutii complete si inedite de productie publicitara. Ma refer la  solutii nu doar produse, intrucat oferim clientilor nostri servicii integrate de productie publicitara", a declarat Sara Constantin, director general Think.

Pentru a-si putea indeplini misiunea, Think a achizionat la targul de la Drupa/Germania (mai 2008), echipamente de print in valoare de 752.000 euro. Astfel, prin achizitia imprimantei "Roll-to-roll" cu o capacitate de print de 232mp/ora si un volum ce poare depasi 35.000mp/luna intr-un program normal de lucru, a echipamentului "Fladbed" cu o capacitate de print de 48mp/ora ce poate depasi 8400mp/luna, si a imprimantei "Blizzard" de inalta rezolutie indoor si outdoor, Think se alatura marilor jucatori de pe piata de productie publicitara din Romania.

In prezent, Think ofera solutii de productie publicitara precum: tipar digital, print indoor/outdoor pe orice suport pvc, hartie, polipropilena, print pe materiale dure: forex, foam-x, plexiglass. De asemenea, incepand cu 2007, Think ofera servicii de semnalistica, identitate sedii, decorari de magazine, branding-car, realizari standuri, servicii de montaj si alpinism.

Concentrandu-si toate resursele pe 3 directii: calitate, promptitudine, echipa profesionista, Think a reusit sa genereze noi oportunitati si surse de venit. "Rezultatele financiare confirma faptul ca suntem unul dintre jucatorii cu cel mai accelerat ritm de crestere din piata de profil", a declarat Sara Constantin, director general Think. Daca in primul an de activitate [2005] compania a inregistrat o cifra de afaceri de 75.000 euro, in anul 2007 a reusit sa obtina un rulaj de 8 ori mai mare, peste 500.000 euro, estimarile pentru acest an fiind extrem de optimiste. 

In paralel cu investitia in echipamente, compania si-a marit activele firmei prin imobilele achizitionate cu destinatia sediu de firma, situate in partea de nord a capitalei. Aceste investii, conform evaluarilor realizate de SHM, firma britanica de consultanta in domeniul evaluarilor Smith Hadgkinson se ridica la peste 1 milion euro.

"Dorim sa continuam dezvoltarea companiei, motiv pentru care planul de investitii nu se opreste aici. Ne-am propus ca in maxim 5 ani sa marim hala de productie la 10.000 mp si sa o construim in regim propriu pe terenurile pe care le detinem in nordul capitalei", a mentionat Sara Constantin, director general Think.

Cu ocazia targului Advertising Show Bucuresti, ce are loc in perioada 17 - 20 septembrie, in Complexul Expozitional Romexpo echipamentele achizitionate de Think la Drupa2008 vor fi prezente  in pavilionul central, unde toti cei interesati vor putea testa calitatea si rapiditatea lor.
 
Fondata in 2005, Think a urmarit in mod constant sa ofere clientilor sai servicii de calitate. Incepand cu 2006, compania a sesizat oportunitatea de a se specializa in productie publicitara si a dat startul unui plan ambitios de investitii prin care doreste sa devina unul dintre cei mai mari furnizori de productie publicitara in regim propriu din Romania.

In portofoliul de clienti ce au ales Think se afla: Romaqua Grup (Borsec ), Quadrant Beverages Ltd (Pepsi, Gatorade, Lipton, Prigat ), Banca Transilvania, Triumph International Romania, Coca-Cola, lanturile de magazine Terranova, Rinascimento, Calliope, Meli Melo, House of Art, Fox, Levi`s,  EliteRomania, Jacuzzi Romania - prin Hidrotek International, Bellona,  Avitech si lista poate continua.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo