transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Bergenbier a lansat promotia nationala pentru consumatori Echipeaza-te pentru aventura care se ~ va desfasura pe parcursul a 50 de zile. Astfel, pana pe 3 ~ noiembrie, consumatorii Bergenbier pot castiga in fiecare zi a promotiei cate 10.000 ~ de ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Echipeaza-te pentru aventura - promotie nationala lansata de Bergenbier

Echipeaza-te pentru aventura - promotie nationala lansata de Bergenbier

Bergenbier a lansat promotia nationala pentru consumatori "Echipeaza-te pentru aventura" care se va desfasura pe parcursul a 50 de zile. Astfel, pana pe 3 noiembrie, consumatorii Bergenbier pot castiga in fiecare zi a promotiei cate 10.000 de multipack-uri a cate 6 cutii x 0.5 litri Bergenbier. Premiile mari sunt 50 de ATV-uri cu tractiune 4x4, omologate, astfel ca in fiecare zi a promotiei un consumator va fi declarat castigator. Promotia nationala cuprinde canalele HoReCa (hoteluri, restaurante, cafenele), key accounts (supermarket, hypermarket) si magazinele alimentare traditionale. Premiile pot fi revendicate de catre consumatori pana pe data de 17 noiembrie 2008.

Ambalajele participante la promotie sunt sticlele de 0,5 litri si ambalajele PET de 1 si 2 litri. Pentru a putea castiga premiile Bergenbier, consumatorul trimite prin SMS codul de 7 cifre care este inscris sub eticheta frontala a sticlei de 0,5 l sau tiparit sub capacul pet-ului de 1, respectiv 2 litri. El afla printr-un sms primit imediat daca a castigat unul din cele 500.000 de multipack-uri de 6 cutii x 0,5 l Bergenbier sau daca s-a inscris in cursa pentru castigarea premiului cel mare!

Consumatorii Bergenbier descopera campania "Echipeaza-te pentru aventura" si premiile care pot fi castigate prin intermediul celor mai cunoscute si eficace canale de comunicare: spot TV, spot radio, testimoniale filmate cu castigatorii, campanie de outdoor, materiale de semnalizare la raft. Site-ul dedicat www.unatvpezi.ro, precum si banner-e pe alte web site-uri vizitate de consumatorii Bergenbier completeaza mixul de marketing care promoveaza aceasta campanie. Numele in sine al promotiei (Promotia Nationala pentru Consumator) vine sa confime o data in plus ca pentru Bergenbier, consumatorul se afla pe primul loc.

Bergenbier este o bere de larg consum in topul preferintelor romanilor si vine in intampinarea nevoilor tot mai sofisticate ale consumatorilor din Romania. In procesul de definire a strategiei de brand si a pilonilor de comunicare, Bergenbier evalueaza succesul de pana acum atat din punct de vedere al rezultatului de vanzari cat si al indicatorilor de performanta a marcii care reflecta atitudinea consumatorului fata de marca (notorietate, intentia de consum, atractivitatea platformei de comunicare, marca favorita).

In functie de aceste rezultate se stabilesc directii care sunt testate pentru a evalua oportunitatea implementarii lor. Bineinteles, Bergenbier are o identitate bine conturata, care este recunoscuta si apreciata de consumatori si care s-a cladit de-a lungul timpului. in acest sens, "Echipeaza-te pentru aventura" este pasul firesc pentru o toamna plina de aventura si de premii.

Concernul multinational InBev este o companie cotata la Bursa (Euronext : INB), cu sediul central la Leuven, Belgia. inceputurile sale dateaza din anul 1366, anul nasterii Stella Artois. in august 2004 Interbrew si Companhia de Bebidas das Americas (Ambev) s-au unit creand InBev, numarul 1 mondial, o afacere globala cu 77.000 de angajati si 190 milioane hectolitri/an, la acel moment.

Astazi, InBev este pe locul 1 sau 2 in peste 20 de piete importante din lume si numara aproximativ 89.000 de colaboratori. Portofoliul InBev cuprinde patru marci globale cu crestere rapida: Stella Artois, Beck’s, Leffe si Brahma si numeroase "vedete locale" foarte cautate de consumatori, ca Bergenbier (Romania), Jupiler (Belgia), Cass (Coreea de Sud), Sedrin (China), Skol (Brazilia). Vanzarile anului s-au cifrat la 273.9 de milioane hectolitri de bere.

InBev are in portofoliul sau mai mult de 200 de marci si desfasoara operatiuni in peste 30 de tari din America, Europa si zona Asia Pacific. InBev Romania este unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, detinand in industria berii pozitia a 3-a conform datelor de retail audit MEMRB Romania. La sfarsitul anului 2007, volumele InBev Romania au atins de 3,9 milioane hectolitri.

Prezenta de 14 ani pe piata, InBev Romania produce cu succes marcile Stella Artois, Beck’s, Bergenbier, Lowenbrau, Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden. InBev Romania detine in prezent doua fabrici de bere, la Ploiesti si Blaj, are peste 730 angajati si o retea de distributie nationala.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo