vezi Orange - noua editie desfasurata in perioada 15 septembrie - 15 noiembrie 2008
In perioada 15 septembrie - 15 noiembrie 2008, se va desfasura o noua editie a concursului "vezi Orange". Tema competitiei este "together", inspirata din noua viziune de brand Orange, care a fost lansata la nivel mondial in luna iulie si in Romania incepand cu 15 septembrie.
"Pentru a facilita accesul la concurs si pentru a spori interactivitatea, Orange a lansat site-ul vezi.orange.ro, unde participantii isi pot inscrie lucrarile in concurs. Juriul va face o selectie finala, urmand ca vizitatorii sa desemneze, incepand cu acest an, castigatorul premiului de popularitate. Acesta va primi un aparat foto Canon EOS 450D, in valoare de 736 EUR (TVA inclus). in plus, juriul va acorda premii pentru fiecare categorie si 50 de mentiuni speciale, in valoare totala de 24350 EUR (TVA inclus)", au mentionat oficialii companiei.
Castigatorii concursului vor fi anuntati telefonic si vor fi premiati in cadrul unui eveniment organizat de Orange, nu mai tarziu de 10 decembrie 2008. "Lansat in anul 2002, "vezi Orange" a devenit o competitie de referinta in domeniu, la ultima editie fiind inscrisi peste 4600 de fotografi amatori si profesionisti. Pentru a interactiona mai usor cu participantii, anul acesta am creat un site special si ne asteptam ca "vezi Orange" sa atraga din ce in ce mai multi pasionati de fotografie", a declarat Thierry Millet, Chief Commercial Officer Orange Romania.
Orange este lider de piata in Romania cu 10,088 milioane de clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 173 milioane de clienti pe cinci continente.
La sfarsitul lunii iunie 2008, Orange Romania avea venituri de 321 milioane de euro, in crestere cu 8,8% in al doilea trimestru fata de aceeasi perioada a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde in prezent 90 de magazine in toata tara.
Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza.