transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ogilvy& Mather a semnat noua campanie de imagine a marcii locale de ~ ciocolata Poiana, care aduce un suflu proaspat si optimist liderului de brand ~ si de piata din portofoliul Kraft Romania. Campania va fi amplu sustinuta ~ la nivel national, pe TV, in ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Ogilvy& Mather a semnat noua campanie de imagine pentru Poiana

Ogilvy& Mather a semnat noua campanie de imagine pentru Poiana

Ogilvy& Mather a semnat noua campanie de imagine a marcii locale de ciocolata Poiana, care aduce un suflu proaspat si optimist liderului de brand si de piata din portofoliul Kraft Romania. Campania va fi amplu sustinuta la nivel national, pe TV, in outdoor si presa.

De cateva zile, pe principalele posturi de televiziune poate fi vizionat cel mai recent spot Poiana, dezvoltat de agentia Ogilvy& Mather - partenerul de comunicare al companiei Kraft Romania pentru marcile de ciocolata pe care aceasta le detine.

"Poiana renaste intr-o combinatie unica de diafan si buna dispozitie, acum intr-o forma minunata, de poveste. Noua Poiana s-a pus pe inveselit lumea cu fluturi zglobii de ciocolata, cu trei fete, un caine, rasaduri de lalele si un serviciu dungat de ceai".

"Poiana promite ca pe fata ta va flutura un zambet la fiecare patratel. Martore sunt fetele din spot, care dupa nenumarate duble incepute invariabil de catre apriga regizoare israeliana cu un tunator "Girls, butterflies, now!", intr-un tirziu chiar au inceput sa fugareasca nevinovate si iluzorii lepidoptere prin platou", a povestit Adrian Poenaru,Group Creative Director Ogilvy& Mather.

Este un proiect pe care atat clientul, cat si agentia il asteptau si pregateau de mult, si se pare ca efortul si rabdarea au fost rasplatite de calitatea rezultatului. Avem de-a face cu un spot pur si simplu frumos si jucaus, cu o animatie "delicioasa" pe o melodie la fel de "dulce" ("Sweets for My Sweet" interpretata de CJ Lewis) si care te face sa bati involuntar tactul.

Noul slogan "Poiana minunata" exprima cu concizie ideea brandului, care promite ca o patratica de ciocolata te face sa vezi partea frumoasa a lucrurilor, minunatiile din lumea si intamplarile aparent banale care ne inconjoara....sau, cum s-ar spune, "viata in roz".

"Noua imagine Poiana - mai moderna, mai vesela si mai relevanta pentru publicul tinta - marcheaza trecerea intr-o etapa superioara de evolutie a marcii si reprezinta un fel de corolar al ultimului an, care a fost foarte efervescent pentru brandul Poiana din punctul de vedere al activitatii de marketing si subsecvent al celei de comunicare. Astfel, din toamna trecuta pana acum, Poiana si-a extins portofoliul, adaugandu-i (in ordinea cronologica a lansarii) sub-brandul de batoane Poiana Delicii, o extensie de brand - prajitura Poiana Dulce si doua noi sortimente de tablete (Poiana Amaruie cu Crema de Lamaie si Poiana Alba cu Musli), fiecare dintre aceste initiative beneficiind de cate o ampla campanie de comunicare la lansare", a declarat Alexandra Theodorescu, Client Service Director Ogilvy& Mather.

Campania de comunicare a demarat cu un spot TV difuzat la nivel national pe majoritatea statiilor, urmand a fi completata de o campanie de outdoor si presa (reviste). De asemenea, noua imagine este translatata si in materialele de promovare de la punctul de vanzare, dezvoltate in aceeasi cheie vizuala ca mesajul din ATL.

"Intr-o lume in care vorbim tot mai rar despre ce este bun si frumos, Poiana vrea sa arate ca un lucru mic, cum este patratica de ciocolata, te poate duce intr-o lume minunata, te binedispune si pune mai bine in lumina lucrurile frumoase din jurul tau. Am fost incantati de ideea campaniei de comunicare inca de la prima prezentare si de atunci pana acum, la lansare, am beneficiat de cea mai entuziasta echipa pe care am vazut-o vreodata. Nu a fost niciodata greu sa modificam ceva, am desenat fluturi pe toate notitele si am cantat impreuna "Sweets for My Sweet". Poate si de aceea este atat de usor sa zambesti de fiecare data cand vezi spotul",a mentionat Brand Managerul Poiana, Adrian Cernautan.

Din partea Ogilvy& Mather, la realizarea acestei campanii au lucrat "creativii" Adrian Poenaru (Group Creative Director) si Radu Zaharescu (Senior Art Director), Oana Boghici si Dan Draghicescu (AV Producers), sub supervizarea lui Albert Nica (Executive Creative Director), alaturi de echipa de client service formata din Nicoleta Ghinea (Account Manager), Alina Chiriac (Account Executive) si Alexandra Theodorescu (Client Service Director).

Din partea Kraft, proiectul a fost coordonat de Adrian Cernautan - Brand Manager Poiana, Daniela Bunica - Assistant Brand Manager Poiana si Cristina Mosteanu si Carmen Wieck - Marketing Manager Confectionary. Casa de productie care s-a ocupat de filmarea si post-productia spotului este AbisStudio, echipa fiind condusa de Adrian Dumitrescu, Adriana Ionica si Gabi Antal. De planificarea media a campaniei s-a ocupat agentia Starcom.

Ogilvy&Mather se afla in topul celor mai importante agentii de publicitate full service din Romania, fiind prezenta pe piata inca de la inceputurile acesteia, din 1994. In prezent, agentia ofera solutii de comunicare integrata, printr-un instrument de comunicare dezvoltat la nivel global, 360 Degree Brand Stewardship, care sta la baza filosofiei de operare Ogilvy&Mather.

Portofoliul de clienti cuprinde marci nationale si multinationale, cum sunt Kraft Foods Romania (Poiana, Milka, Africana, Smash), Unilever (Dove, Delma, Hellmann’s), IKEA, Friesland Foods (Milli), Gillette (Gillette, Braun, Duracell, OralB), Heineken Romania (Ciuc Premium, Silva), Coca-Cola Adriatic & Balkans (Cappy, Powerade), DHL, Orion, WWF, GSK. La nivel international, agentia face parte din reteaua Ogilvy&Mather Worldwide, care apartine WPP, in Romania fiind parte a grupului de comunicare Ogilvy, alaturi de celelalte agentii specializate ale acestuia.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo