transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ogilvy& Mather, agentia de brand a Ikea, a dezvoltat recent campania de ~ comunicare care anunta lansarea noului catalog Ikea pentru 2009. Derulata in outdoor ~ si radio, campania beneficiaza si de o serie de executii neconventionale, menite ~ a atrage ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Ogilvy& Mather a anuntat lansarea noului catalog Ikea 2009

Ogilvy& Mather a anuntat lansarea noului catalog Ikea 2009

Ogilvy& Mather, agentia de brand a Ikea, a dezvoltat recent campania de comunicare care anunta lansarea noului catalog Ikea pentru 2009. Derulata in outdoor si radio, campania beneficiaza si de o serie de executii neconventionale, menite a atrage atentia asupra continutului catalogului intr-o maniera de impact.

In editia consacrata anului 2009, catalogul Ikea surprinde printr-un nou format. O coperta care atrage prin sine insasi, un continut complex si plin de inspiratie sunt factori sau "ingrediente" care au facut ca brieful pentru aceasta campanie sa starneasca entuziasmul echipei Ogilvy& Mather.

"Catalogul Ikea este un element foarte important al modelului de afacere al Ikea, al intregului proces de relationare dintre Ikea si clientii sai, fiind un important vehicul al identitatii si valorilor brandului. De aceea, felul in care catalogul este comunicat publicului larg este complex si necesita atentie sporita in gestionarea mesajelor campaniei, care se refera atat la anuntarea livrarii sale iminente, cat si la rolurile indeplinite de catalog pentru utilizatori. Campania curenta isi propune sa aduca notorietate noului catalog asa incat sa fie asteptat si recunoscut usor ca fiind de la Ikea, precum si sa explice beneficiile pe care acesta le aduce posesorilor sai", a declarat Alexandra Theodorescu, Client Service Director Ogilvy& Mather.

Practic, sarcina agentiei a fost aceea de a pune in lumina caracteristicile si beneficiile noului catalog intr-un mod cat mai elocvent pentru publicul tinta - un public larg si eterogen, fiind practic reprezentat de catre destinatarii catalogului, adica locuitorii Capitalei si ai imprejurimilor acesteia.

Conceptul creativ evaluat ca fiind cel mai relevant (si in consecinta ales pentru a fi implementat) se bazeaza pe comparatia catalogului, termenii paralelei punctand foarte bine cele mai multe din avantajele noului catalog. "Ca o calatorie in viitorul casei tale", "Ca o harta cu 4000 de comori", "Ca o busola intre 4000 de produse", "Ca o vizita la magazinul Ikea, lunga de un an" sunt doar cateva din headline-urile care vor insoti trecatorii in plimbarile prin Bucuresti sau vecinatatea sa.

Pe langa mash-urile si billboard-urile clasice, echipa Ogilvy a dezvoltat si o serie de executii OOH speciale, care expliciteaza foarte direct modul in care catalogul va intra in casele milioanelor de oameni. "Din 1 septembrie catalogul Ikea e din nou la usa ta!" - afirma convingator headline-ul alaturi de un spectaculos catalog 3D agatat de o clanta uriasa. O adevarata provocare a constituit-o si realizarea tehnica a acestor executii speciale, provocare careia producatorii echipei Ogilvy i-au facut fata cu succes. Cel mai mare catalog din aceasta campanie are aproximativ 32 mp, mai exact cat suprafata unei garsoniere nedecomandate.

"O idee buna este o idee simpla. Catalogul Ikea vine direct la usa ta, asadar am construit clante si cataloage gigantice care impanzesc tot orasul. Am vrut ca oamenii sa astepte venirea noului catalog, dar si sa inteleaga faptul ca li se aduce la usa un magazin si un stil de viata", a declarat Cristi Simion, Copywriter Ogilvy& Mather.

In plus, la sugestia agentiei, campania outdoor cuprinde si o componenta neconventionala, o combinatie intre o creatie outdoor si un "street happening" itinerant prin toata capitala. Scopul proiectului de outdoor neconventional este sa demonstreze valoarea utila a catalogului, ilustrand in acelasi timp si una din cele mai importante valori ale brandului Ikea - anume onestitatea. Trecatorii au astfel posibilitatea sa atinga obiectele din catalog, sa se convinga ca acestea sunt reale si ca imaginile tiparite prezente in catalog sunt exact ceea ce vor gasi vizitand magazinul Ikea. Aceste obiecte sunt insotite de cataloage de dimensiuni mari, deschise exact la pagina in care sunt expuse respectivele produse pe care le acompaniaza.

Mesajul campaniei se face auzit si la radio, printr-un spot care sugereaza continutul substantial, "cu greutate" al catalogului. De asemenea, invitatia 3D la conferinta de presa care a precedat lansarea campaniei a fost creata si produsa tot de echipa Ogilvy& Mather.

"De peste 50 de ani, lansarea noului (si vechiului) catalogului Ikea este mult asteptata de clientii fideli brandului nostru, din toata lumea. Aflat intr-o continua schimbare, mereu in tendinte, atat in ceea ce priveste aspectul exterior dar si continutul, catalogul Ikea reuseste totusi sa isi pastreze nealterata cea importanta dintre caracteristici: acela de a fi cel mai bun ghid in lumea Ikea. Pe langa sutele de produse noi, catalogul aduce in fiecare septembrie o multime de solutii si idei despre cum sa iti decorezi casa intr-un mod cat mai functional si mai atractiv".

 

"El serveste de asemenea ca "manual de utilzare al magazinului Ikea" sau, cum a surprins foarte bine echipa Ogilvy and Mather , ca o "busola intre 4000 de produse", "ca o harta intre 4000 de comori" sau "ca o vizita la magazinul Ikea. Lunga de un an". Fiind inca mici pe piata, in termeni de varsta, ne-am dorit pentru 2009 o lansare care sa informeze despre beneficiile si rolul catalogului Ikea, care sa creeze asteptare si sa pregateasca piata pentru distributie. As putea sa spun ca am primit de la Ogilvy&Mather tot ce ne-am dorit", a mentionat Camelia Ganga, Marketing Coordinator Ikea:

La realizarea acestei campanii au lucrat cot la cot echipa clientului, reprezentata de Camelia Ganga (Marketing Coordinator Ikea), echipa Ogilvy& Mather si colegii de la Mediaedge:cia, partenerul de media al Ikea.

Din partea Ogilvy& Mather, echipa a constat din tandemul creativ Cristi& Cristi (Cristian Simion - Copywriter, Cristian Dita - Art Director), Lilian Neagu - Director de productie si un trio de DTP-isti (Sabin Dinca, Robert Oancea si Razvan Moroianu), sub supervizarea echipei de client service formata din Raluca Anghel (Junior Account Executive), Cristina Visan (Account Manager) si Alexandra Theodorescu (Client Service Director).

Echipa Mediaedge:cia care s-a ocupat de planificarea media a campaniei este constituita din Catalin Zahariea - Media Planner, Loredana Vasile - Strategic Media Planner si Lucia Gradisteanu - Media Manager.

Ogilvy&Mather se afla in topul celor mai importante agentii de publicitate full service din Romania, fiind prezenta pe piata inca de la inceputurile acesteia, din 1994. In prezent, agentia ofera solutii de comunicare integrata, printr-un instrument de comunicare dezvoltat la nivel global, 360 Degree Brand Stewardship, care sta la baza filosofiei de operare Ogilvy&Mather.

Portofoliul de clienti cuprinde marci nationale si multinationale, cum sunt Kraft Foods Romania (Poiana, Milka, Africana, Smash), Unilever (Dove, Delma, Hellmann’s), Ikea, Friesland Foods (Milli), Gillette (Gillette, Braun, Duracell, OralB), Heineken Romania (Ciuc Premium, Silva), Coca-Cola Adriatic & Balkans (Cappy, Powerade), DHL, Orion, WWF, GSK. La nivel international, agentia face parte din reteaua Ogilvy&Mather Worldwide, care apartine WPP, in Romania fiind parte a grupului de comunicare Ogilvy, alaturi de celelalte agentii specializate ale acestuia.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo