
DRAFTFCB a semnat campania Astra-Uniqua - Viteza ucide
DRAFTFCB a conceput campania pentru reducerea vitezei la volan initiata de Astra-Uniqua in colaborare cu Politia Romana. Campania, desfasurata pe radio si print, a constituit un nou avertisment adresat conducatorilor auto prinsi in mirajul vitezei, informeaza un comunicat de presa remis SMARTpromo, supliment publicitate& marketing al SMARTfinancial.
Mesajul transmis prin executiile creative este ca trecerea iresponsabila in viteza a 5-a poate fi ultima experienta traita de un conducator auto si de ceilalti pasageri.
Campania s-a desfasurat in perioada 18 iulie - 12 august. Spotul radio a fost difuzat pe Europa FM si Radio Romania Actualitati, iar printurile au fost expuse in paginile ziarului Romania Libera.
Spotul radio a fost desemnat in aceasta luna "Best radio of the month" pe site-ul www.BestAdsonTv.com. Site-ul alege in fiecare luna cele mai bune spoturi TV, spoturi radio, cel mai bun outdoor, cel mai bun print si cea mai buna campanie pe internet ale agentiilor din intrega lume.
"Astra-Uniqua a dorit sa initieze o campanie sociala, mai ales ca, fiind unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de asigurari, a inteles nevoia de informare si educare a publicului cu privire la consecintele grave ale vitezei la volan. Noi am venit cu niste idei simple, dar percutante.
"Viteza Ucide" - "Ramai in viata!" are un vizual care reprezinta cele 5 viteze ale masinii transformate intr-un monitor indicator al ritmului cardiac. Viteza a cincea se transforma de fapt intr-o linie continua, care din punct de vedere medical indica moartea unei persoane", a declarat Dragos Radulescu, Group Creative Director DRAFTFCB.
Echipa DRAFTFCB care a realizat campania este formata din: Dragos Radulescu - Group Creative Director, Andreea Paun - Senior Copywriter, Radu Ghitulescu - Art Director, Andrei Zabet - Senior Copywriter, George Grosescu - Art Director si Lavinia Nafornita - Account Manager. Din partea Astra au participat la realizarea proiectului: Gabriela Rusu, Director Marketing si Comunicare Astra.
DRAFTFCB s-a nascut prin fuziunea dintre una din cele mai vechi agentii de publicitate din lume - Foote Cone & Belding (FCB) si DRAFT - una dintre cele mai puternice agentii de marketing. in 2006, Interpublic Group a hotarat ca la nivel international FCB si DRAFT sa se uneasca si sa se transforme in DRAFTFCB. Compania are peste 9500 de angajati in intreaga lume, reteaua cuprinzand 180 de birouri in 110 tari. in Romania, Foote Cone & Belding (FCB) are 10 ani de activitate.
Printre clientii DRAFTFCB: Albalact (Zuzu, DeAlbalact), Beiersdorf (Nivea, Eucerin), Lavazza, MoneyGram, Philips, Scop Computers (Toshiba), SC Johnson (Duck Anitra, Pronto, Mr. Muscle, Glade, Oust, Raid, Baygon, Autan, OFF!), Vodafone, JTI (Camel), SCA Hygene (Zewa), AVE.