transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Noua campanie de imagine pentru Pate Ardealul vine in completarea relansarii acestui ~ brand, ce a avut loc acum 2 ani, in 2006, in care ~ se anunta noul ambalaj si noua reteta.Premisele pentru noua comunicare erau bune, ~ intrucat plecam la drum cu un brand ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Propaganda a conturat noua imagine a Pate Ardealul

Propaganda a conturat noua imagine a Pate Ardealul

Noua campanie de imagine pentru Pate Ardealul vine in completarea relansarii acestui brand, ce a avut loc acum 2 ani, in 2006, in care se anunta noul ambalaj si noua reteta.

"Premisele pentru noua comunicare erau bune, intrucat plecam la drum cu un brand conturat. Numele in sine induce si aduce din start un UNIVERS. Un loc pitoresc. Cu istorie. Cu eroi. Cu traditie culinara. Si cu oameni mandri, simpli, gospodari, harnici si seriosi. Care vorbesc dulcele grai ardelenesc. Si nu se grabesc".

"De asemenea, sloganul "Bine facut!" transmite pe de o parte modul temeinic in care ardelenii stiu sa faca lucrurile si vorbeste despre reteta delicioasa, despre gustul natural si proaspat. Provocarea a fost sa conturam si mai clar universul din jurul brandului, a valorilor, personalitatii si stilului acestuia. Startul colaborarii cu Orkla Foods s-a intamplat anul trecut. Am participat la un pitch pe un alt brand din portofoliul lor, pe care l-am castigat. Si de atunci ni s-au intamplat numai lucruri bune. Un proiect frumos a generat o relatie frumoasa si alte proiecte la fel. Asa am ajuns anul acesta sa incepem sa lucram pentru Pate Ardealul", a declarat Madalina Oanta, Client Service Director Propaganda.
 
Conceptul campaniei porneste de la o trasatura esentiala a ardelenilor si anume: seriozitatea, trasatura care continua linia initiala de comunicare. Campania isi propune, pe langa exprimarea atributelor produsului si anuntarea unei noutati - cutia de 300 de grame- o portie zdravana pentru familie sau pentru mancaciosii de pate.
 
"Am incercat sa redam ideea noii campanii de imagine foarte simplu, puternic, incat sa poti concluziona usor cat de seriosi sunt ardelenii si cat de seriosi suntem noi, in ceea ce priveste Pate-ul Ardealul. Am dramatizat-o in meticulozitate. Ardelenii fac foarte constiincios tot ceea ce fac. Sunt cu adevarat meticulosi, preocupati, rigurosi, fac totul metodic", a explicat Andrei Tripsa, Creative Director Propaganda.

A fost  aleasa metoda comunicarii pe TV, printr-o serie de spoturi, pentru ca era nevoie de un mediu dinamic care sa exprime cat mai fidel universul nou creat. Reprezentarea acestui univers a fost esentializata la un sat, suspendat in timp si rupt de lume, populat de oameni care isi iau treaba foarte in serios, cand vine vorba de pateu.

"Din cauza meticulozitatii lor i-am prezentat pe ardeleni drept pedanti, preocupati in mod exagerat de amanunte, minutiosi. Ardelenii, preocupati intr-un mod ardelenesc de amanunte! Si in acest sat bine definit vedem ardeleni carismatici care au tot felul de discutii, preocupati fiind de atributele produsului: usor de intins, santios si o portie zdravana", a completat Andrei Tripsa, Creative Director Propaganda.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo