BrandFusion a dezvoltat brandul Roddia
Compania de strategie si design de brand BrandFusion a creat noua identitate pentru Roddia, pionierul solutiilor de motivare non-financiara de pe piata romaneasca. Compania cunoscuta sub numele Incentive Insight a inceput sa opereze sub noul nume incepand cu luna mai 2008.
"Suntem o companie tanara si curajoasa, intr-o categorie de business pe care suntem hotarati sa o profesionalizam si sa o impunem pe piata romaneasca. Este timpul sa avem un nume care sa fie unic si sa ne apartina si care sa exprime intr-o forma distilata, ideea brandului nostru", a spus Mihai Prisecaru, Director Executiv la Roddia.
"Sloganul surprinde intr-o forma simpla si memorabila atat spiritul implicat si creativ al oamenilor nostri, cat si beneficiul principal pe care clientii nostri il obtin apeland la serviciile noastre", a spus Iulia Sirbu, Director Operatiuni la Roddia.
"Am trait alaturi de Roddia emotiile pe care schimbarea le creeaza intr-o organizatie temerara, curajoasa, dornica sa daruiasca din suflet. Noua exprimare a identitatii brandului corporatist a devenit elementul de coeziune si inspiratie al organizatiei si a clarificat la nivel strategic arhitectura de business si portofoliul de servicii", a spus Mona Ursu, Managing Partner la BrandFusion.
Proiectul de rebranding Roddia a cuprins: identitate vizuala si verbala, esenta brandului, strategie de brand, materiale de comunicare interna si externa, workshop intern de initiere in filosofia brandului, ghid de identitate.
Roddia este pionierul solutiilor de motivare non-financiara de pe piata romaneasca. Portofoliul Roddia de solutii include: interactiuni (incentive, evenimente speciale, conferinte, team building), campanii de motivare non-financiara, campanii de implicare sociala. Printre clientii Roddia se numara companiile: ABN AMRO, Antibiotice, Carrefour, Moeller, Raiffeisen, Recolamp, Sony. Cel mai recent proiect semnat Roddia, aflat in curs de desfasurare, este "Ziua Verde", un program national de informare si educare in privinta reciclarii consumabilelor electrice si electronice, in care Roddia este partener si organizator.
BrandFusion este unul dintre pionierii pietei romanesti de strategie si design de brand. Business-ul BrandFusion se bazeaza pe credinta ca un brand nu trebuie sa fie un scop in sine. Ci un instrument de crestere si profitabilitate al companiei. Un instrument de business.
Serviciile BrandFusion acopera zonele fundamentale in constructia si dezvoltarea unui brand: auditare status brand, pozitionare si arhitectura a portofoliului de brand, naming, design de identitate corporatista si de ambalaj, comunicare interna si externa de brand, programe de aliniere a brandului la nivel intern (brand engagement) si operationalizare a activitatii de brand (brand management).
Printre cele mai recente proiecte BrandFusion se numara rebrandingul pentru Kiwi Finance, liderul in brokerajul de credite din Romania. In portofoliul BrandFusion se regasesc nume importante de branduri romanesti si internationale: Albalact (Fulga - extensii de brand), B1, Baneasa Developments, Credit Zone, Holcim, ING Asigurari, Novensys, Roddia.