transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Compania de strategie si design de brand BrandFusion a creat noua identitate ~ pentru Roddia, pionierul solutiilor de motivare non-financiara de pe piata romaneasca. Compania ~ cunoscuta sub numele Incentive Insight a inceput sa opereze sub noul nume ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
BrandFusion a dezvoltat brandul Roddia

BrandFusion a dezvoltat brandul Roddia

Compania de strategie si design de brand BrandFusion a creat noua identitate pentru Roddia, pionierul solutiilor de motivare non-financiara de pe piata romaneasca. Compania cunoscuta sub numele Incentive Insight a inceput sa opereze sub noul nume incepand cu luna mai 2008.

"Suntem o companie tanara si curajoasa, intr-o categorie de business pe care suntem hotarati sa o profesionalizam si sa o impunem pe piata romaneasca. Este timpul sa avem un nume care sa fie unic si sa ne apartina si care sa exprime intr-o forma distilata, ideea brandului nostru", a spus Mihai Prisecaru, Director Executiv la Roddia.

"Sloganul surprinde intr-o forma simpla si memorabila atat spiritul implicat si creativ al oamenilor nostri, cat si beneficiul principal pe care clientii nostri il obtin apeland la serviciile noastre", a spus Iulia Sirbu, Director Operatiuni la Roddia.

"Am trait alaturi de Roddia emotiile pe care schimbarea le creeaza intr-o organizatie temerara, curajoasa, dornica sa daruiasca din suflet. Noua exprimare a identitatii brandului corporatist a devenit elementul de coeziune si inspiratie al organizatiei si a clarificat la nivel strategic arhitectura de business si portofoliul de servicii", a spus Mona Ursu, Managing Partner la BrandFusion.

Proiectul de rebranding Roddia a cuprins: identitate vizuala si verbala, esenta brandului, strategie de brand, materiale de comunicare interna si externa, workshop intern de initiere in filosofia brandului, ghid de identitate.

Roddia este pionierul solutiilor de motivare non-financiara de pe piata romaneasca. Portofoliul Roddia de solutii include: interactiuni (incentive, evenimente speciale, conferinte, team building), campanii de motivare non-financiara, campanii de implicare sociala. Printre clientii Roddia se numara companiile: ABN AMRO, Antibiotice, Carrefour, Moeller, Raiffeisen, Recolamp, Sony. Cel mai recent proiect semnat Roddia, aflat in curs de desfasurare, este "Ziua Verde", un program national de informare si educare in privinta reciclarii consumabilelor electrice si electronice, in care Roddia este partener si organizator.

BrandFusion este unul dintre pionierii pietei romanesti de strategie si design de brand. Business-ul BrandFusion se bazeaza pe credinta ca un brand nu trebuie sa fie un scop in sine. Ci un instrument de crestere si profitabilitate al companiei. Un instrument de business.

Serviciile BrandFusion acopera zonele fundamentale in constructia si dezvoltarea unui brand: auditare status brand, pozitionare si arhitectura a portofoliului de brand, naming, design de identitate corporatista si de ambalaj, comunicare interna si externa de brand, programe de aliniere a brandului la nivel intern (brand engagement) si operationalizare a activitatii de brand (brand management).

Printre cele mai recente proiecte BrandFusion se numara rebrandingul pentru Kiwi Finance, liderul in brokerajul de credite din Romania. In portofoliul BrandFusion se regasesc nume importante de branduri romanesti si internationale: Albalact (Fulga - extensii de brand), B1, Baneasa Developments, Credit Zone, Holcim, ING Asigurari, Novensys, Roddia.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo