transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

A doua editie Grand Spoof, singurul concurs romanesc de parodiat reclame, organizat ~ de IQads, a gasit castigatorul premiului de 1.000 de euro. Acesta se ~ numeste Alexandru Cotet, din Bucuresti, si, impreuna cu o echipa numeroasa, a ~ realizat spoof-ul Un ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Grand Spoof 2008 si-a gasit castigatorul

Grand Spoof 2008 si-a gasit castigatorul

A doua editie Grand Spoof, singurul concurs romanesc de parodiat reclame, organizat de IQads, a gasit castigatorul premiului de 1.000 de euro. Acesta se numeste Alexandru Cotet, din Bucuresti, si, impreuna cu o echipa numeroasa, a realizat spoof-ul "Un deget", care are ca subiect conflictul dintre oamenii cu nevoi financiare urgente si lumea camatarilor, reprezentata de un zan si de spiridusii malefici.

"Ne place sa luam la misto reclamele, si in special reclamele romanesti, pentru ca si lor le place sa-si descopere multe puncte vulnerabile", a declarat Alexandru Cotet. "Sunt multi oameni in spatele spoof-ului. Toata partea de creatie tine de Sector 7, o mica familie pasionata de film si advertising care activeaza cu chiu, cu vai, in ambele, in ordinea de mai sus. Prieteni buni de familie sunt baietii de la Trupa Deko, pe care ii vedeti si in spoof (multumim Micutzu). Iar nasii nostri sunt Paprika, o familie mult mai mare si mai experimentata, care s-a ocupat de partea de productie si ne-a suportat noua nazurile."

O surpriza placuta a venit in acest an si din partea echipei lui Tudor Botezatu, cea care a inventat Budai Beer la editia de anul trecut. Si la aceasta editie, spotul inscris de ieseni, s-a clasat pe locul 2, demonstrand ca succesul viralului de anul trecut nu a fost o intamplare.

Spoof-ul castigator, precum si urmatoarele 9 care ii urmeaza in clasament, vor constitui o proiectie anti-conventional in cadrul festivalului ADfel, pe 25 august 2008, incepand cu orele 20:30, pe terasa La Motoare din Bucuresti.

Juriul celei de-a doua editii Grand Spoof a fost format din 4 directori de creatie autohtoni si un reprezentant IQads, dupa cum urmeaza: Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director McCann Erickson, Alina Gavrila-Bortun, Managing Partner & Creative Director Gavrila&Asociatii, Claudiu Dobrita, Creative Director Grey Worldwide Romania, Costin Radu, Managing Director IQads si Liviu David, Creative Director Next Advertising.

Grand Spoof este singurul concurs romanesc de parodiat reclame, fie ele romanesti sau internationale, organizat in fiecare an inaintea festivalului de publicitate neconventionala ADfel, si constituie un exercitiu de creativitate adresat comunitatii pasionatilor de publicitate.

Un spoof este o reclama parodica care face referire la o alta reclama, folosindu-se de notorietatea ei pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie, neasociata niciunui alt brand. Cu toate acestea, spoof-ul nu este o reclama comparativa, ilegala in Romania, sau plagiat, ci foloseste elementele dintr-o reclama cunoscuta pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

ADfel este primul festival de publicitate neconventionala din Romania, organizat de IQads si 24-FUN. Ajuns la a treia editie in 2008, evenimentul isi propune ca in fiecare an, timp de o saptamana, sa promoveze gandirea alternativa in publicitate si metodele neconventionale prin care brandurile isi comunica mesajele catre consumatori. Pe langa ideile neconventionale implementate in spatiul terasei, festivalul contine o serie de workshop-uri si conferinte dedicate subiectului, concursuri de creativitate, iar incepand cu acest an va reuni intr-o expozitie speciala cateva dintre cele mai bune executii neconventionale realizate de agentii de publicitate locale.

IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000 - 200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, ADidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo