
Campaniile publicitare derulate pe Digital Frame-uri au fost urmarite de cca 60000 de persoane
Campaniile publicitare derulate pe suporturile Digital Frame sunt vazute zilnic de cca 60.000 persoane, conform datelor obtinute cu ajutorul sistemului de contorizare a traficului.
Digital Frame-ul, cel mai modern suport de pe piata publicitatii indoor, este dotat cu un sistem de contorizare ce are la baza un senzor de miscare, detectand prezenta umana in imediata lui vecinatate. Acest sistem permite astfel masurarea audientei unui suport publicitar, fiind primul si singurul mecanism de acest gen in locatiile de tip mall. Datele furnizate de acest sistem arata ca, in cursul lunii iulie, campaniile publicitare derulate pe Digital Frame-uri au fost vizualizate de cca 60.000 persoane.
In interval de o luna s-au inregistrat 8.000.000 de afisari. Din punct de vedere statistic o persoana merge la mall de 4 ori pe luna, astfel ca Digital Frame-urile sunt vizualizate de 2.000.000 de vizitatori distincti/luna, deci de cca. 60.000 vizitatori distincti/zi.
Unul dintre marile avantaje ale Digital Frame-ului este amplasarea strategica, in locatii tip mall, fiind ideale pentru o campanie de brand awareness. Cu ajutorul acestui sistem revolutionar oamenii de marketing au la dispozitie date de trafic concrete referitoare la numarul de persoane care vad campaniilor publicitare derulate pe Digital Frame.
"Clientii aveau nevoie de o metoda reala si rapida de evaluare a audientei, iar noi am gasit solutia. La numai o luna de cand am implementat acest sistem de monitorizare a traficului suntem in masura sa oferim primele cifre care sunt foarte imbucuratoare pentru noi si clientii nostri. Consideram ca aceste date vor creste in intervalul septembrie-decembrie avand in vedere ca vacantele iau sfarsit, iar publicul tinta revine la shopping", a spus Razvan Constantinescu, Director General SPM Indoor Division.
Acum impactul unei campanii indoor poate fi foarte usor evaluat, iar clientii care utilizeaza Digital Frame-urile pot avea imaginea completa a raportului investitie-profit. SPM Indoor Division detine in prezent 50 de Digital Frame-uri amplasate in 11 locatii de tip mall, toate fiind dotate cu acest sistem de contorizare.
SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor adversiting ce opereaza in centre comerciale de tip mall. Agentia ofera consultanta in alegerea celor mai bune locatii, inchiriere si decorare/neutralizare suporturi, productie publicitara, monitorizare. In prezent, in portofoliul de locatii SPM Indoor Division se gasesc 18 centre comerciale de tip mall, aflate atat in Bucuresti cat si in marile orase din tara.