
Coca-Cola racoreste litoralul - o campanie Coca-Cola si QB Promotion
In perioada 26 iulie - 24 august 2008, Coca-Cola desfasoara in statiunea Mamaia, in zona hotelului Perla, campania promotionala "Coca-Cola racoreste litoralul". Elementul inedit al campaniei il constituie "camionul de racoare Coca-Cola", decorat la interior sub forma unei adevarate oaze de racoare.
Campania promotionala dezvoltata de Coca-Cola, alaturi de QB Promotion, ofera celor care consuma produse Coca-Cola, sansa de a castiga pana la data de 24 august, o experienta de neuitat in "camionul de racoare", genti frigorifice sau prosoape de plaja Coca-Cola.
"Conceptul creativ a urmarit ideea de racoare absoluta si de relaxare, chiar si atunci cand temperaturile cresc si caldura devine insuportabila. Prin aceasta campanie, Coca-Cola doreste sa-i surprinda pe consumatori, oferindu-le clipe inedite si pline de racoare, aducandu-le o "bucatica" din Polul Nord chiar pe plaja. "Bulgari de apa", masaje reconfortante, jocuri Wii si multa racoare - acestea sunt doar cateva din surprizele pregatite de organizatori pentru toti cei prezenti in statiunea Mamaia", au declarat reprezentantii Coca-Cola.
Echipa care a lucrat la acest proiect este formata din: Alina Ionescu - Account Director QB Promotion, Andrei Baroiu - Project Manager QB Promotion, Simona Panait - CSD Manager Coca-Cola HBC Romania si Liviu Galea - Promotions Coordinator Coca-Cola HBC Romania.