transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Brandient a creat Verida Credit, un brand pentru o noua firma pe ~ piata creditelor ipotecare, fondata de institutii financiare de prim rang precum ABN ~ Amro si Citi. In conditiile unei piete aglomerate si cu ritm de ~ crestere accentuat, Verida a fost un ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Brandul Verida Credit, o creatie Brandient

Brandul Verida Credit, o creatie Brandient

Brandient a creat Verida Credit, un brand pentru o noua firma pe piata creditelor ipotecare, fondata de institutii financiare de prim rang precum ABN Amro si Citi. In conditiile unei piete aglomerate si cu ritm de crestere accentuat, Verida a fost un proiect provocator si intens.

 

"Brandul Verida a fost gandit si construit cu scopul de a oferi un nou model de business, in care atentia suplimentara pentru practici si grija fata de satisfacerea clientilor s-au constituit in adevarati vectori de pozitionare. Aceasta abordare a fost reflectatasi la nivelul identitatii vizuale si verbale a noului brand", se mentioneaza in comunicatul de presa remis SMARTpromo, supliment publicitate & marketing al SMARTfinancial.

Verida, un nume care isi extrage esenta din radacina latina a cuvantului "adevar" (veritas), a fost construit pe valori precum transparenta, originalitate si onestitate. Aceste axe directoare isi gasesc reprezentarea vizuala in designul simplu si echilibrat, precum si in cromatica abordata, albastru cyan.

"Provocarea acestui proiect a fost sa reusim prin nume si design reprezentarea in paralel a doua caracteristici aparent prea indepartate: profesionalismul si expertiza echipei de management Verida pe de o parte, si popularitatea unui brand de masa, pe de alta. Prima caracteristica cere eleganta si status, a doua cere accesibilitate si nesofisticare. Raspunsul l-am gasit in simplitate si am abordat identitatea Verida in spiritul acestei idei", a declarat Iancu Barbarasa, Designer Brandient.

Brandient a lucrat pentru Verida strategia de brand, identitatea verbala si vizuala, precum si intregul sistem grafic de suport, de la designul materialelor corporatiste si de marketing si pana la designul punctului de vanzare, in perioada februarie - august 2008.

Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii. Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement.

Avand reputatia unei echipe de specialisti cuexperienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Zuzu, Qfort.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo