transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Campania de pre-lansare a primului Crossover Renault in Romania a fost demarata ~ in data de 6 august de Renault Romania impreuna cu HyperActive si ~ are drept slogan 4x4 sanse sa castigi o excursie la Salonul Auto ~ de la Paris.Conceptul campaniei este ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Campania de pre-lansare a Koleos - un proiect HyperActive

Campania de pre-lansare a Koleos - un proiect HyperActive

Campania de pre-lansare a primului Crossover Renault in Romania a fost demarata in data de 6 august de Renault Romania impreuna cu HyperActive si are drept slogan "4x4 sanse sa castigi o excursie la Salonul Auto de la Paris".

Conceptul campaniei este reflectat de site-ul dedicat www.AventuraKoleos4x4.ro - care ofera vizitatorilor oportunitatea de a se inscrie in competitia pentru a castiga 4x4 bilete la Salonul Auto de la Paris din octombrie 2008 si asista in premiera la lansarile auto ale anului.

Cele 4x4 variante de castig puse la dispozitia utilizatorilor pe site-ul dedicat sunt: "Caravana", "Drive test", "Quiz Renault" si "Echipa Koleos", fiecare avand un mecanism diferit de concurs. Dupa inregistrare, utilizatorii vor trebui fie sa raspunda la intrebari legate de istoria Renault, fie sa identifice traseul corect al caravanei Koleos din Romania, sa se inscrie pentru un drive test in luna septembrie sau sa demonstreze ca sunt o echipa unita, ai carei membri vor alege aceeasi echipare pentru un Koleos. Fiecare utilizator se va putea inscrie in fiecare din cele 4 concursuri o singura data, avand astfel 4 sanse de a castiga.

 Hyperactive a castigat acest proiect in urma unui pitch derulat pe parcursul lunii iulie 2008. "Am ales abordarea si conceptul propuse de HyperActive deoarece reprezinta foarte bine valorile brandului Koleos si obiectivele pe care ni le-am propus pentru aceasta pre-lansare. Experienta relevanta in proiecte de acest gen a membrilor HyperActive a reprezentat un argument puternic in favoarea deciziei de a realiza acest proiect impreuna", a declarat Elena Buhus - Manager Marketing Relational Renault Romania.

"Colaborarea cu Renault ne bucura foarte mult. Strategia, conceptul precum si toate celelalte elemente necesare acestei campanii au reprezentat o provocare pentru noi mai ales din punctul de vedere al timpului extrem de scurt pe care l-am avut la dispozitie pentru implementare. www.AventuraKoleos4x4.ro este un proiect care ne-a placut si in care am crezut de cand am primit brieful. Suntem foarte multumiti de rezultatul final si credem ca va reusi sa atinga toate obiectivele agreate impreuna cu reprezentantii Renault Romania", a declarat Alex Visa - Managing Partner HyperActive.

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este alcatuita din Elena Buhus - Manager Marketing Relational Renault, Ioana stirbu - Responsabil Marketing Internet Renault, Ruxandra Dragomirescu - Responsabil Marketing Relational Renault iar din partea HyperActive: Iulia serbulea - Senior Account Manager, Alecs Stan - Creative Director, Ovidiu Boc - Development Director si Marian Strainu - Online Media Director.

HyperActive este o agentie interactiva full service infiintata in februarie 2008, care ofera solutii complete de comunicare si marketing interactiv precum dezvoltare de site-uri web, SEO - optimizare organica pentru motoarele de cautare, publicitate prin motoarele de cautare (Google adWords), campanii de media online si proiecte interactive speciale. HyperActive are un portofoliu de clienti pentru care a derulat proiecte online diverse din care fac parte nume precum Hotnews, Cosmopolis, Ciel! Romania, Farmaciile Dona sau Depozitul de Papetarie.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo