transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

In contextul celei de-a XXIX-a editii a Jocurilor Olimpice de la Beijing, ~ Tempo si Federatia Romana de Canotaj au lansat campania Disciplina creste campioni, ~ avand ca obiectiv promovarea canotajului in peisajul sportiv autohton. Parteneriatul marcheaza ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Disciplina creste campioni - campanie lansata de Tempo si Federatia Romana de Canotaj

Disciplina creste campioni - campanie lansata de Tempo si Federatia Romana de Canotaj

In contextul celei de-a XXIX-a editii a Jocurilor Olimpice de la Beijing, Tempo si Federatia Romana de Canotaj au lansat campania "Disciplina creste campioni", avand ca obiectiv promovarea canotajului in peisajul sportiv autohton. Parteneriatul marcheaza o dubla premiera: este pentru prima data cand o ambarcatiune participanta la competitie imprumuta numele unei agentii de publicitate din Romania: barca Tempo, condusa de campioanele olimpice Georgeta Andrunache si Viorica Susanu, va concura la proba feminina de 2 rame fara carmaci.

De asemenea, Federatia Romana de Canotaj dezvolta pentru prima oara un program de comunicare profesionist in parteneriat cu Tempo, de natura sa creasca vizibilitatea echipei romane de canotaj si a performantelor sale, ca un model pentru societatea romaneasca.

"In Anglia, Sir Steve Redgrave este considerat si venerat ca un erou national pentru ca a castigat aurul la 5 olimpiade consecutive (motiv pentru care Regina l-a innobilat cu titlul de Sir), el fiind cel care a dat startul tortei olimpice catre Beijing. Exista un singur pamantean care a cucerit mai multe medalii olimpice decat el, romanca noastra Elisabeta Lipa, pe care strainii o cunosc si o venereaza mai mult decat o facem noi romanii".

"Pe langa Elisabeta, avem o echipa fantastica ce a plasat canotajul romanesc la ultimele 3 olimpiade pe prima treapta a podiumului, fara ca acesta sa beneficieze in fiecare zi in ziare de o pagina dedicata, fara sa genereze scandaluri, fara sa se vorbeasca de sume astronomice de transfer si fara poze in care sa-si etaleze ultimele achizitii in materie de fete, case si masini. Nici n-ar avea cum, pentru ca acesti eroi timizi se trezesc la 6 dimineata, vaslesc zeci de kilometri, se duc la sala de forta, se intorc din nou sa vasleasca, in fiecare zi, fara sa tina cont de anotimp sau de vreme, 7 zile din 7, 340 de zile pe an, 4 ani la rand, pentru o cursa care dureaza doar 6 minute, o data la fiecare 4 ani".

"Tempo se regaseste in valorile acestui sport de 12 ani si cred ca putem sprijini canotajul pentru lectia si exemplul pe care le are de oferit societatii: un model de succes, disciplina si forta pe care romanii il remarca doar la Olimpiade. La fel ca in canotaj, in publicitate, Romania poate deveni o revelatie. Totul depinde, pana la urma, de strategie, efort si finalizare", a declarat Dragos Grigoriu, Presedinte Tempo.

Programul de comunicare pe care il va dezvolta Tempo impreuna cu Federatia Romana de Canotaj se va desfasura pe o perioada de o luna, pe parcursul Jocurilor Olimpice de la Beijing, si va include activitati de PR adresate atat liderilor de opinie, reprezentanti mass-media si ai mediului de afaceri din Romania, cat si publicului larg - toate pentru ca publicul din Romania sa traiasca in acelasi ritm cu lotul national de canotaj.

"Din pacate, in Romania se vorbeste destul de putin despre performantele si bucuriile pe care ni le-a adus acest sport. Pana in momentul de fata, canotajul a fost asociat aproape exclusiv cu figura campioanei Elisabeta Lipa, insa merita sa recunoastem calitatile lui intrinseci, mai ales acum, pe fundalul retragerii Elisabetei de la Jocurile Olimpice, dupa 24 de ani de activitate. Canotajul este unul dintre cele mai disciplinate sporturi, un sport de rezistenta in regim de forta, care continua sa ne uimeasca si sa creasca adevarati campioni", a motivat Ioan Dospinescu, Presedintele Federatiei Romane de Canotaj.
 
Pentru incurajarea echipei de canotaj a Romaniei a fost creata o platforma online - gazduita de blogul agentiei http://blogs.Tempo.ad/ - unde publicul din Romania  poate sa le cunoasca pe sportive dincolo de statutul lor de campioane si sa le transmita mesaje de sustinere.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo