
Ce avantaje iti aduc advertorialele SEO? De ce ar trebui sa apelezi la aceasta solutie de promovare a afacerii tale?
Una din cele mai importante metode de promovare a afacerilor si de eficientizare a eforturilor depuse in acest sens este reprezentata de campaniile SEO. Timerii antreprenori care au un site pe care doresc sa il promoveze, cei care stiu ca pe Internet isi atrage multi clienti si potentiali clienti prin redactarea articolelor si postarea acestora pe site-urile si pe blogurile corespunzatoare, mai stiu si ca exista reguli clare de redactare a acestor articole.
Optimizarea site-urilor fara a cunoaste cum functioneaza motoarele de cautare nu este cea mai eficienta solutie, de aceea toti cei care sunt interesati sa obtina rezultate concludente in acest sens sunt invitati sa viziteze site-ul Adrevolution.ro unde specialistii se ocupa exclusiv de promovarea afacerilor online.
Cateva cuvinte despre advertorialele SEO
Articolele SEO sau advertorialele reprezinta acele texte prin care se concepe continut de tip content marketing cu ajutorul caruia se promoveaza serviciile sau produsele unei afaceri. Practic, advertorialele imbina perfect articolele editoriale si publicitare, sunt scrise foarte bine si corect din punct de vedere gramatical, sunt informative si au un scop foarte clar.
Advertorialele SEO reprezinta o alternativa excelenta a reclamelor de tip bannere amplasate pe site-uri de specialitate, generand un impact mult mai mare pe un timp indelungat. Aeceste articole contin un link catre site si ofera beneficiul pastrarii acelui articol pe intreaga durata de viata a site-ului.
Legatura dintre advertorialele SEO si motoarele de cautare
Pentru ca exista pe internet mii, chiar milioane de pagini cu informatii relevante pentru o cautare, scopul motoarelor de cautare este acela de a selecta informatiile cele mai clare cautate. Gratie algoritmilor performanti, perfectionati pentru a intelege intentiile utilizatorlor, Google va oferi in prim plan celor care cauta asemenea informatii advertorialele SEO foarte bine redactate, al caror cotinut determina relevanta contextuala.
Google va folosi link-urile nu doar pentru a descoperi pagini noi, ci si pentru a determina autoritatea site-urilor, si anume cat de calitativ este acesta.
Research-ul de cuvinte cheie – un pas foarte important in redactarea advertorialelor SEO
Cel mai important pas pentru conceperea unei strategii de optimizare SEO este reprezentat de research-ul de cuvinte cheie. Procesul implica identificarea cuvintelor pe care utilizatorii le cauta cel mai des pentru a gasi cele mai bune servicii, produse sau informatii relevante pentru domeniul lor de activitate.
Pentru a gasi cuvintele cheie potrivite, este important ca specialistii sa identifice audienta targatata, sa stie care sunt potentialii clienti, ce probleme au, ce cauta si cum pot fi multumiti din punct de vedere al serviciilor oferite.
Dupa identificarea cuvintelor cheie cu un volum mare de cautari, este important ca numai cele relevante pentru business sa fie alese, tinand cont de bugetul de care dispun, desigur. Daca nu au un buget foarte mare, atunci este important sa aleaga cuvinte long tail, cu o rata de convesie mai mare. Cei care au un buget de promovare mai mare, pot investi in cuvinte cheie cu un volum mai mare de cautari.