transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Foarte multe afaceri medii si mari ofera servicii de relatii cu clientii, ~ insa nu toate abordeaza acest aspect in mod profesional. Unele IMM-uri, desi ~ au ca tinta categorii mari de clienti, nu considera atat de importanta ~ partea de relatii cu clientii ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Call center - solutia castigatoare pentru a creste profitul afacerii

Call center - solutia castigatoare pentru a creste profitul afacerii

Foarte multe afaceri medii si mari ofera servicii de relatii cu clientii, insa nu toate abordeaza acest aspect in mod profesional. Unele IMM-uri, desi au ca tinta categorii mari de clienti, nu considera atat de importanta partea de relatii cu clientii mentinuta la standarde ridicate. O astfel de abordare este gresita si foarte riscanta pe o piata concurentiala! Nu este de ajuns sa ai persoane la procesare comenzi care sa preia toate apelurile clientilor (in cazul unui magazin online), nu este de ajuns sa ai persoane la secretariat care sa preia nemultumirile si sugestiile clientilor.

De la un anumit nivel in ceea ce priveste volumul de clienti, orice afacere, indiferent de domeniu si de specific, are nevoie de servicii de call center. Acest lucru este valabil in special pe piata de retail, dar si in zona de servicii adresate companiilor - clienti business. Este foarte important ca orice client sa poata suna la un numar de suport (comercial / tehnic) si acolo sa fie preluat rapid. Trebuie deci sa existe linii telefonice si un sistem eventual cu meniu de intampinare - o abordare fireasca in cazul implementarilor de servicii call center.

O firma de profil catre care s-ar externaliza acest serviciu de call center va avea angajati oricand gata sa preia apelurile telefonice si sa ofere suport dedicat la standarde profesionale in domeniu. Angajatii respectivi sunt bine instruiti si in acelasi timp au acces la informatiile ce trebuie oferite clientilor companiei in cauza plus toate procedurile necesare.

Serviciul de call center poate prelua comenzi, poate inregistra cereri, poate ajuta la rezolvarea unor probleme, poate oferi informatii de orice fel. Practic, este alaturi de clienti, in orice moment, in intervalul orar stabilit. Partea cea mai buna este ca un astfel de serviciu call center externalizat tine costurile sub control si aduce numai beneficii. Poti folosi inclusiv servicii de tele marketing, poti face campanii de vanzari prin telefon, poti face sondaje de satisfactie a clientilor si multe altele.

Astfel de solutii sunt oferite pe piata locala de cei de la bestcall.ro, dupa cum sunt evidentiate pe website. "BestCall Sales & Marketing ofera o gama larga de servicii profesionale de call center si contact center. In functie de nevoile clientilor, solutiile noastre se adapteaza pentru a aduce cele mai bune rezultate", explica reprezentantii companiei.

Cu o implementare corecta a unor astfel de servicii call center, orice firma poate creste volumul de vanzari pe termen scurt si mediu (implicit si pe termen lung), ceea ce se traduce evident prin cresterea profitului afacerii.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo