
Call center - solutia castigatoare pentru a creste profitul afacerii
Foarte multe afaceri medii si mari ofera servicii de relatii cu clientii, insa nu toate abordeaza acest aspect in mod profesional. Unele IMM-uri, desi au ca tinta categorii mari de clienti, nu considera atat de importanta partea de relatii cu clientii mentinuta la standarde ridicate. O astfel de abordare este gresita si foarte riscanta pe o piata concurentiala! Nu este de ajuns sa ai persoane la procesare comenzi care sa preia toate apelurile clientilor (in cazul unui magazin online), nu este de ajuns sa ai persoane la secretariat care sa preia nemultumirile si sugestiile clientilor.
De la un anumit nivel in ceea ce priveste volumul de clienti, orice afacere, indiferent de domeniu si de specific, are nevoie de servicii de call center. Acest lucru este valabil in special pe piata de retail, dar si in zona de servicii adresate companiilor - clienti business. Este foarte important ca orice client sa poata suna la un numar de suport (comercial / tehnic) si acolo sa fie preluat rapid. Trebuie deci sa existe linii telefonice si un sistem eventual cu meniu de intampinare - o abordare fireasca in cazul implementarilor de servicii call center.
O firma de profil catre care s-ar externaliza acest serviciu de call center va avea angajati oricand gata sa preia apelurile telefonice si sa ofere suport dedicat la standarde profesionale in domeniu. Angajatii respectivi sunt bine instruiti si in acelasi timp au acces la informatiile ce trebuie oferite clientilor companiei in cauza plus toate procedurile necesare.
Serviciul de call center poate prelua comenzi, poate inregistra cereri, poate ajuta la rezolvarea unor probleme, poate oferi informatii de orice fel. Practic, este alaturi de clienti, in orice moment, in intervalul orar stabilit. Partea cea mai buna este ca un astfel de serviciu call center externalizat tine costurile sub control si aduce numai beneficii. Poti folosi inclusiv servicii de tele marketing, poti face campanii de vanzari prin telefon, poti face sondaje de satisfactie a clientilor si multe altele.
Astfel de solutii sunt oferite pe piata locala de cei de la bestcall.ro, dupa cum sunt evidentiate pe website. "BestCall Sales & Marketing ofera o gama larga de servicii profesionale de call center si contact center. In functie de nevoile clientilor, solutiile noastre se adapteaza pentru a aduce cele mai bune rezultate", explica reprezentantii companiei.
Cu o implementare corecta a unor astfel de servicii call center, orice firma poate creste volumul de vanzari pe termen scurt si mediu (implicit si pe termen lung), ceea ce se traduce evident prin cresterea profitului afacerii.