transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte. In ~ cazul logo-ului, este obligatoriu ca imaginea sa sintetizele cele mai importante valori ~ ale brandului, sa vorbeasc in calitate de purtator de cuvant al brandului. ~ Cand alegi creare logo pentru firma ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Logo-ul, o imagine care sintetizeaza valorile brandului tau

Logo-ul, o imagine care sintetizeaza valorile brandului tau

Se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte. In cazul logo-ului, este obligatoriu ca imaginea sa sintetizele cele mai importante valori ale brandului, sa "vorbeasc" in calitate de purtator de cuvant al brandului. Cand alegi creare logo pentru firma ta sau pentru un anumit produs sau gama, este foarte important sa tratezi acest lucru cu maxima seriozitate.

Logo-ul va fi alaturi de tine pe termen lung si are o importanta majora. Nu este deloc indicat sa faci rebranding prea des, iar atunci cand schimbi logo-ul cel mai bine este sa alegi o restilizare si nu o schimbare profunda, daca deja logo-ul existent se bucura de popularitate si daca toti indicatorii arata ca esti pe calea cea buna pe partea de marketing si identitate vizuala.

Logo-ul sau sigla este o imagine ce poate folosi doar denumirea companiei sau a produsului intr-un anumit stil unic, cu anumite culori bine alese. Mai departe, ideal este sa existe si o grafica ce sa ilustreze sau sugereze alte elemente, obiecte, simboluri. Spre exemplu, mai multe branduri din diferite domenii folosesc leul in logo-ul lor - Mega Image, Ziarul Financiar, Peugeot, ING Bank etc. - pentru ca leul simbolizeaza in mare puterea maxima.

Poti merge spre idei originale, incluzand elemente chiar surprinzatoare, in functie si de denumirea companiei / produsului si mai ales de domeniul in care activezi. Cert este ca logo-ul nu trebuie sa includa elemente la intamplare, ci totul sa aiba o logica, un sens. De asemenea, logo-ul trebuie sa fie usor de inteles, usor de recunoscut, placut si elegant, nu foarte aglomerat, chiar minimalist daca se poate.

Pentru servicii creare logo, ideal este sa nu apelezi la "un prieten" si sa mergi la sigur cu o agentie de design care are experienta in acest domeniu si iti poate realiza un pachet de identitate de brand care sa includa si o sigla, in format adecvat, pe care o vei folosi mai departe peste tot pe unde este nevoie, mai ales in campaniile de promovare.

"Fiecare business are caracteristici unice, iar logo-ul trebuie creat in cunostinta de cauza. Mai intai te cunoastem, iti intelegem business-ul, apoi cream un logo unic si creativ, care sa te reprezinte", explica cei de la Cubick, o companie specializata in servicii complete de programare, webdesign si gazduire. Pe website-ul companiei pot fi accesate mai multe detalii despre serviciile companiei, dar si despre portofoliul de clienti - proiecte deja realizate la cele mai inalte standarde de calitate.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo