
Logo-ul, o imagine care sintetizeaza valorile brandului tau
Se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte. In cazul logo-ului, este obligatoriu ca imaginea sa sintetizele cele mai importante valori ale brandului, sa "vorbeasc" in calitate de purtator de cuvant al brandului. Cand alegi creare logo pentru firma ta sau pentru un anumit produs sau gama, este foarte important sa tratezi acest lucru cu maxima seriozitate.
Logo-ul va fi alaturi de tine pe termen lung si are o importanta majora. Nu este deloc indicat sa faci rebranding prea des, iar atunci cand schimbi logo-ul cel mai bine este sa alegi o restilizare si nu o schimbare profunda, daca deja logo-ul existent se bucura de popularitate si daca toti indicatorii arata ca esti pe calea cea buna pe partea de marketing si identitate vizuala.
Logo-ul sau sigla este o imagine ce poate folosi doar denumirea companiei sau a produsului intr-un anumit stil unic, cu anumite culori bine alese. Mai departe, ideal este sa existe si o grafica ce sa ilustreze sau sugereze alte elemente, obiecte, simboluri. Spre exemplu, mai multe branduri din diferite domenii folosesc leul in logo-ul lor - Mega Image, Ziarul Financiar, Peugeot, ING Bank etc. - pentru ca leul simbolizeaza in mare puterea maxima.
Poti merge spre idei originale, incluzand elemente chiar surprinzatoare, in functie si de denumirea companiei / produsului si mai ales de domeniul in care activezi. Cert este ca logo-ul nu trebuie sa includa elemente la intamplare, ci totul sa aiba o logica, un sens. De asemenea, logo-ul trebuie sa fie usor de inteles, usor de recunoscut, placut si elegant, nu foarte aglomerat, chiar minimalist daca se poate.
Pentru servicii creare logo, ideal este sa nu apelezi la "un prieten" si sa mergi la sigur cu o agentie de design care are experienta in acest domeniu si iti poate realiza un pachet de identitate de brand care sa includa si o sigla, in format adecvat, pe care o vei folosi mai departe peste tot pe unde este nevoie, mai ales in campaniile de promovare.
"Fiecare business are caracteristici unice, iar logo-ul trebuie creat in cunostinta de cauza. Mai intai te cunoastem, iti intelegem business-ul, apoi cream un logo unic si creativ, care sa te reprezinte", explica cei de la Cubick, o companie specializata in servicii complete de programare, webdesign si gazduire. Pe website-ul companiei pot fi accesate mai multe detalii despre serviciile companiei, dar si despre portofoliul de clienti - proiecte deja realizate la cele mai inalte standarde de calitate.