transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Cappy Tempo s-a relansat cu o noua campanie creata de agentia Ogilvy&Mather ~ si derulata pe TV, outdoor si la punctul de vanzare. E (Cappy) ~ Tempo de distractie anunta Ogilvy & Mather in noua campanie de imagine ~ realizata pentru sub-brandul Cappy ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Ogilvy&Mather a strigat : E (Cappy) Tempo de distractie!

Ogilvy&Mather a strigat : E (Cappy) Tempo de distractie!

Cappy Tempo s-a relansat cu o noua campanie creata de agentia Ogilvy&Mather si derulata pe TV, outdoor si la punctul de vanzare.

"E (Cappy) Tempo de distractie" anunta Ogilvy & Mather in noua campanie de imagine realizata pentru sub-brandul Cappy Tempo, vrand sa reflecte prospetimea si pofta de distractie pe care o ofera aceasta gama de bauturi racoritoare necarbogazoase din portofoliul companiei Coca-Cola.

"Cum am construit senzatia de prospetime oferita de Cappy Tempo? Am schimbat uniforme de scoala in straie de distractie, am invaluit in portocal un stilp de iluminat si mai ales am luat un efeb spaniol si l-am aruncat, de vreo patru ori, intr-o mare care avea, in momentele ei de amabilitate, maximum 4 grade. La mal. Asta e reteta prin care am demonstrat cit de contagioasa este senzatia de prospetime, de racorire oferita de Cappy Tempo", a spus Adrian Poenaru, Group Creative Director Ogilvy&Mather.

Filmarile pentru spotul TV au fost realizate in Spania, o parte pe malul Mediteranei, pe una din plajele de pe Costa Brava, si o parte intr-un parc din Barcelona - metropola a distractiei, avandu-l ca regizor pe Tony Milanes, deja experimentat in campanii publicitare realizate pentru marci ale companiei Coca-Cola.

Noua campanie Cappy Tempo va fi difuzata la nivel national pe principalele canale TV, urmand a fi preluata si de celelalte tari din regiune, in variante adaptate caracteristicilor pietelor respective.

De asemenea, campania de relansare beneficiaza si de o puternica componenta outdoor: personajele schitate de Ogilvy ilustreaza in print spiritul jucaus al marcii si invitatia la distractie lansata de aceasta, intr-o maniera grafica moderna care este foarte "gustata" de acest target adolescent sau tanar si sensibil la ultimele tendinte din desigul si arta contemporane.   

Cappy Tempo se bucura de o buna sustinere si la punctul de vanzare, vizibilitatea marcii fiind asigurata de o multitudine de materiale de promovare dezvoltate in linie cu componenta "above-the-line" ale campaniei.

Echipa Ogilvy care a realizat aceasta campanie este formata din: Albert Nica - Executive Creative Director Ogilvy Group, Adrian Poenaru - Group Creative Director, Radu Zaharescu - Art Director, Magda Coltoiu - Group Account Director, Anca Steff - Account Manager, Alexandra Theodorescu - Client Service Director, Oana Boghici - AV Production Manager.

Filmarile au fost realizate cu casa de productie Castel Film.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo